Gå til innhold

Konvertering, Brenning osv.....

DjKurtM

Anbefalte innlegg

Skrevet

HJELP!!

Har lastet ned en tvserie som er i .hdtv-lol format. Som forøvrig virker som mange ikke ahr hørt om. Da disse tar mye plass ønsker jeg og få brent disse over på en dvd for å se på tv..... Har prøvd en drøss programmer uten å lykkes. Jeg har lastet episodene ned med svenske undertekster og ønsker og ha dem.

er hdtv-lol det samme som xvid??

Kan noen fortelle meg et lettforståelig program jeg kan bruke, for de må vel konverteres til ett eller annet........må vel gjøres noe med teksten også kanskje?? Tekstfilene er i .srt format.

Noen som kan anbefale et bra brenneprogram for dvd også?????????????

Gir snart opp!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, nå heter vel strengt tatt serien Lost, og du kan jo ta en titt på denne tråden her, og dessverre, vi kan ikke hjelpe deg.

Velkommen til forumet forresten, anbefaler deg å lese retningslinjene.

Skrevet

Brudd på retningslinjene pkt.8.

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez.

Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...