Gå til innhold

Trenger desperat hjelp


Anbefalte innlegg

HJelp!! Jeg har moddet min TAisol vifte/kjølelement med den metoden med strips og utbøyninger av kjølelementet. Det gikk kjempe bra. Maskinen startet og alt var bare bra. MEn så når jeg startet for annen gang fikk jeg problemet. Den nye Paps viften går så sakte rundt at maskinen ikke tror den er der..... Jeg vat jeg har lest om dette problemet før, men jeg klarer ikke finne det. Hva skla jeg gjøre????????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Skjønner ikke helt problemet her..

 

Begynte viften å gå sakte andre gang du fyrte opp PC'en?

 

Betyr jo ingenting at PC'en ikke skjønner at det er ei vifte der, så lenge du vet at det sitter en der som går rundt..

 

Hvis du har satt på motstander osv. på viften, kan du jo prøve å gi den litt mer spenning igjen og se om du kan komme over turtallsgrensen igjen.. Sånn at PC'en skjønner at viften går rundt.

 

Henning

Lenke til kommentar

soory jeg var litt stresset i sted.

jeg har moddet TaiSolen min fra orginal viften (som var helt elendig)til en 80mm Paps vifte. Den nye viften går jo naturlig vis mye saktere rundt. Men den durer i vei og kjøler bra.

Første gang jeg statet den gikk den bra, men andre gang begynte den og hyle. Så kom der en fin melding opp hvor det sto at CPU viften ikke gikk rundt og at jeg ikke kunne fortsette. Hvordan får jeg maskinen til og innse at den nye viften kjøler, men at den bare kjører litt saktere???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...