chrizzh Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 HELP!!! Kortet jeg plagesmed er etXFX GeForce 5500 AGP 8x 128 mb. (low profile v.) Har et ASUS hk med intigrert skjrmkort (gpu), det er helt disabled, fiksa det i biosen. Hk tar bare AGP 4x men det skal ikke være noe prob. Når jeg starter opp WinXP går det 15-20 sek. så blacker skjermen ut, 5 sek. etter blaker TV'en ut. hd, hk og skjermkort vifta går fortsatt. Jeg kan kjøre WinXP i Safe mode (sikkerhets modus) da går alt helt fint I safe mode står det at det er feil med Plug and Play BIOS Vil det hjelpe og formatere eller oppgradere WinXP? Vurderer det sterkt. Det er nForce 3 chipsett på hk, har driver v. 3.13 vil det hjelpe å oppdatere hk driver? Plz help any one
chrizzh Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Skrevet 12. februar 2005 HELP!!! Kortet jeg plagesmed er etXFX GeForce 5500 AGP 8x 128 mb. (low profile v.) Har et ASUS hk med intigrert skjrmkort (gpu), det er helt disabled, fiksa det i biosen. Hk tar bare AGP 4x men det skal ikke være noe prob. Når jeg starter opp WinXP går det 15-20 sek. så blacker skjermen ut, 5 sek. etter blaker TV'en ut. hd, hk og skjermkort vifta går fortsatt. Jeg kan kjøre WinXP i Safe mode (sikkerhets modus) da går alt helt fint I safe mode står det at det er feil med Plug and Play BIOS Vil det hjelpe og formatere eller oppgradere WinXP? Vurderer det sterkt. Det er nForce 3 chipsett på hk, har driver v. 3.13 vil det hjelpe å oppdatere hk driver? Plz help any one Er det ingen som har peiing på dette???
Loke-- Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 hmm ville nok prøvd en formatering jeg og kanskje prøve skjermkortet et annet sted ?!
Syar-2003 Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 har driver v. 3.13 Skal ikke se bort ifra at det er agp subsystem driveren som lager problemer... Det er kommet syv nyere unified driver pakker siden denne . Gå på www.nvidia.com last ned og oppdater chipset/hovedkort driver til siste (5.10).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå