darkwingduck Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Heisann. På maskinen min er det en Minnekortleser fra Iapp. Kjører Windows 2000 med Service Pack 1 på maskinen. Det jeg lurer på er hvordan jeg kan bla i filene på SD minnekortet jeg har puttet inn i minnekortleseren. Windows 2000 kjenner antakeligvis igjen leseren da det lyser grønt på den, og den ligger på menyen over utløsbare disketter. På PC`en har jeg en stasjon F under min datamaskin, men når jeg dobbelklikker på den får keg beskjed om at det ikke er en diskett i stasjonen e.l. Er litt grønn .
darkwingduck Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Skrevet 27. februar 2005 Ser ut som om det jeg trenger er "enkel kommunikasjonskontroller for PCI" driver, men jeg finner det ikke (windows 2000, Norsk).
wil Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 hei. hvorfor i all verden bruker du Sp1 til Windows 2000? hvorfor bruker du da heller ikke Sp4 istede? mye bedre og litt flere oppdateringer den. last ned Sp4 så kan det hende at problemet blir løst. selv hadde jeg ikke det problemet iallefall når jeg hadde minnekortleser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå