Gå til innhold

World of warcraft virker ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et langt søk etter wow: Ce... så måtte jeg gi slipp på gullkornet. Derfor bestillte jeg wow original istedet, og fikk med gledestårer i øynene installert spillet. Gleden varte ikke lenge... jeg prøvde alle mulige muligheter til å få opp "Create account" siden.. som rett og slett ikke ville dukke opp. Etter 10 minutter, greide jeg å få den opp... og gikk "Step 1", "Step 2" ... på "step 2" skrev jeg inn cd-key og sånn security code greier, og fortsatte til "Step 3", hvor jeg skrev inn informasjon fra Navn til gate-adresse. Jeg trykket på neste... og når jeg gjorde det kom det en melding opp (var egentlig på engelsk men):

"du brukte for lang tid, vennligst start på nytt!"

Jeg brukte overhodet ikke lang tid på registrasjonen min. og derfor måtte jeg sukke og banne. Men man kan jo bare gjøre det på nytt, bare litt raskere? Jeg gjorde så.. men her stoppet det opp allerede på "step 2" .... Nå sto det at Cd-keyen min var såkalt "Invalid" ... og jeg prøvde gang på gang, men det virket heller ikke nå; samme melding...

Så.... forbannet som jeg er så må jeg spørre dere om noen råd? Orker ikke å ringe customer support for et spill som ikke virker for FA**!!! :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert mange som prøver å lage konto akkurat nå, folk har kommet hjem fra skole og jobb. Synd, men du må nok bare smøre deg med tålmodighet. :/

Rart at nøkkelen din plutselig ikke skulle fungere, men det er muligens et sikkerhetstiltak i registeringssaken, f.eks at man ikke kan forsøke å bruke samme nøkkel mer enn x ganger over y tidsenheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...