haarod Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Når jeg kom hjem i dag så finnre jeg en CE og en standard edition. hadde bestilt 2 standard. Var litt deilig følelse det, jeg som egentlig ikke hadde noe spesielt lyst på det, men de hadde bare det igjen En CE og en vanlig
sargox Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Når jeg kom hjem i dag så finnre jeg en CE og en standard edition. hadde bestilt 2 standard. Var litt deilig følelse det, jeg som egentlig ikke hadde noe spesielt lyst på det, men de hadde bare det igjen En CE og en vanlig Uten tilleg i prisen?
Zerpent Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 PLEASE! Kan jeg få 10 dagers passet ditt HKoN? Føler at jeg spammer hele forumet nå men... Har angst for at jeg ikke får spillt før på mandag... Du skal få mitt 10 dagers pass HKoN når jeg får min CE.
haarod Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Når jeg kom hjem i dag så finnre jeg en CE og en standard edition. hadde bestilt 2 standard. Var litt deilig følelse det, jeg som egentlig ikke hadde noe spesielt lyst på det, men de hadde bare det igjen En CE og en vanlig Uten tilleg i prisen? Nei, fikk selvfølgelig tillegg i prisen. Men jeg gidder jo ikke å vente til de får inn flere
haarod Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 PLEASE! Kan jeg få 10 dagers passet ditt HKoN? Føler at jeg spammer hele forumet nå men... Har angst for at jeg ikke får spillt før på mandag... Du skal få mitt 10 dagers pass HKoN når jeg får min CE. Hvordan skal jeg stole på deg da?
Zerpent Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Tja.. Si det... Du skal få fullt navn, adresse og telefon nummer slik at du kan terrorisere meg til døde om jeg skulle lure deg. Hater å bli lurt selv så jeg gjør det aldri med andre. Du redder helga mi om du hjelper meg med dette.
haarod Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Tja.. Si det... Du skal få fullt navn, adresse og telefon nummer slik at du kan terrorisere meg til døde om jeg skulle lure deg. Hater å bli lurt selv så jeg gjør det aldri med andre. Du redder helga mi om du hjelper meg med dette. Vent litt, får ikke signa up nå uansett.. Snakk med meg på msn, send meg PM..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå