akarno Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Har bestillt WoW nå, fra spiderman, og fikk nettop vite det med at jeg kanskje ikke får det før på lørdag eller mandag (http://spiderman.no/). Har jeg angrerett på det? Tenkte jeg skulle stikke opp på spaceworld å kjøpe det for full pris, for å så bruke angreretten på det til spiderman. Har jeg angrerett?
djorgen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) Har bestillt WoW nå, fra spiderman, og fikk nettop vite det med at jeg kanskje ikke får det før på lørdag eller mandag (http://spiderman.no/). Har jeg angrerett på det? Tenkte jeg skulle stikke opp på spaceworld å kjøpe det for full pris, for å så bruke angreretten på det til spiderman. Har jeg angrerett? Seff. På nettet har du 14 dagers angrerett... frist. Endret 11. februar 2005 av djorgen
Netforce Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 bah, posten er noe dritt. Hvorfor klarer posten å bruke 3 virkedager på å få sendt denne pakken ifra ett sted i Oslo til et annet. Burde ha visst bedre enn å stole på at de holder det de lover.
darkness| Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Er det noen som i heletatt har fått spillet fra Spiderman?
djorgen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Er det noen som i heletatt har fått spillet fra Spiderman? Spiderman har tydeligvis vært litt FOR slepphendt med edderkopp-nettet sitt... hah hah....
darkness| Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Er det noen som i heletatt har fått spillet fra Spiderman? Spiderman har tydeligvis vært litt FOR slepphendt med edderkopp-nettet sitt... hah hah.... Ha-fiddeli-ha! Teite posten..
Jan Åge Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Er det noen som i heletatt har fått spillet fra Spiderman? Vet om en som har fått det fra spiderman i dag, og en som ikke har fått det. Han som fikk det bor på landet, mens han som ikke fikk det bor i byn. Nå ser vi hvor postens loyalties lie.. Jeg har heller ikke fått det
darkness| Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Er det noen som i heletatt har fått spillet fra Spiderman? Vet om en som har fått det fra spiderman i dag, og en som ikke har fått det. Han som fikk det bor på landet, mens han som ikke fikk det bor i byn. Nå ser vi hvor postens loyalties lie.. Jeg har heller ikke fått det Du har ikke fått mitt, heter det Teite Spiderman..
akarno Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Kjøpte det for 450 på elkjør (siste eksemplar), så tapte ikke særlig mye da Klarte bare ikke å vente. Har forberedt helgen til WoW
darkness| Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jaja, hjelper ikke å ha spillet når man ikke kommer inn på sign-up-siden.
AracniuZ Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Er det noen som i heletatt har fått spillet fra Spiderman? Jeg fikk det fra Spideman i dag selv om jeg bestilte på onsdag. Jeg bor på landet
darkness| Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Arf.. Teite posten.. tenk å prioritere folk på landet! Hihi. Sikkert fordi de tenkte at dere ikke har noe annet å ta dere til enn å spille
henrik_s Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 jeg stakk innom spiderman i stavanger, de hadde mange stabler med spillet! kjøpte det for 449,- ganske fornøyd nå
akarno Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 (endret) Fikk heldigvis mekket account før accountsidene gikk ned, men har mange venner som sitter og ser lengtende på coveret nå Endret 11. februar 2005 av Icluz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå