Gå til innhold

Angrerett på WoW fra Spiderman?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestillt WoW nå, fra spiderman, og fikk nettop vite det med at jeg kanskje ikke får det før på lørdag eller mandag (http://spiderman.no/). Har jeg angrerett på det? Tenkte jeg skulle stikke opp på spaceworld å kjøpe det for full pris, for å så bruke angreretten på det til spiderman.

Har jeg angrerett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Har bestillt WoW nå, fra spiderman, og fikk nettop vite det med at jeg kanskje ikke får det før på lørdag eller mandag (http://spiderman.no/). Har jeg angrerett på det? Tenkte jeg skulle stikke opp på spaceworld å kjøpe det for full pris, for å så bruke angreretten på det til spiderman.

Har jeg angrerett?

Seff. På nettet har du 14 dagers angrerett... frist.

Endret av djorgen
Skrevet

bah, posten er noe dritt. Hvorfor klarer posten å bruke 3 virkedager på å få sendt denne pakken ifra ett sted i Oslo til et annet. Burde ha visst bedre enn å stole på at de holder det de lover.

Skrevet
Er det noen som i heletatt har fått spillet fra Spiderman?

Spiderman har tydeligvis vært litt FOR slepphendt med edderkopp-nettet sitt... hah hah.... :p

Ha-fiddeli-ha! :hrm::thumbdown:

Teite posten..

Skrevet

Vet om en som har fått det fra spiderman i dag, og en som ikke har fått det. Han som fikk det bor på landet, mens han som ikke fikk det bor i byn. Nå ser vi hvor postens loyalties lie.. Jeg har heller ikke fått det :cry:

Skrevet

Vet om en som har fått det fra spiderman i dag, og en som ikke har fått det. Han som fikk det bor på landet, mens han som ikke fikk det bor i byn. Nå ser vi hvor postens loyalties lie.. Jeg har heller ikke fått det :cry:

Du har ikke fått mitt, heter det :p Teite Spiderman.. :hrm:

Skrevet

Jeg fikk det fra Spideman i dag selv om jeg bestilte på onsdag. Jeg bor på landet :D

Skrevet (endret)

Fikk heldigvis mekket account før accountsidene gikk ned, men har mange venner som sitter og ser lengtende på coveret nå :evil::cry:

Endret av Icluz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...