zaico Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Lengter etter å spille WOW, noen som vet om noen butikker i Tromsø som får spillet i morgen og ikke er utsolgt? Elkjøp? Free Record Shop? Spiderman? Eller andre
zaico Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Har fått tak i det på Elkjøp, de hadde ca 50 igjen!
TarjeER Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Var på elkjøp i tromsø i dag, i 2 tiden. Var mange eksemplarer der da.
kingkong003 Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 er det noen butikker som har CE i tromsø?
Tåkefyrste Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 er det noen butikker som har CE i tromsø? tror nok du er AAAALTFOR seint ute til å skaffe en CE, hvis du ikke har utrolig flaks og finner ei sjappe noen sted.
Marsan Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 hey! Jeg bor i tr.heim.. Noen som vet av noen butikker som har her eller? Skulle ha gjort et inkjøp i morgen! HEHE Marsan
Tåkefyrste Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 I trondheim så tror jeg Elkjøp Leangen og Tiller har det inne. Usikker på om Spaceworld og Spiderman har noen igjen, men ta deg en tur rundt i byen så finner du det nesten garantert.
Bautastein Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Fankern. Og jeg som trodde det var utsolgt i Trondheim og bestilte på Play.com. Får vel vente til slutten av uka da.. Kanskje like greit, siden det er valentines day i morra og jeg ikke bør sitte og spille.
Marsan Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 I trondheim så tror jeg Elkjøp Leangen og Tiller har det inne. Usikker på om Spaceworld og Spiderman har noen igjen, men ta deg en tur rundt i byen så finner du det nesten garantert. hey! Tnx for den... skal sjekke d ut i dag..Kanskje blir d WOW på meg også
Uberbox Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 er det noen butikker som har CE i tromsø? Jeg kjøpte trolig det SISTE eksemplaret på Free Record Shop (Jekta). Trodde ikke mine egne øyne da jeg så den bak disken seint på lørdag!
Marsan Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 hehe.... Var på 6-7 butikekr i dag og ingen hadde..Bare siba på Lade....Heldig!!! Marsan
Tåkefyrste Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 hehe.... Var på 6-7 butikekr i dag og ingen hadde..Bare siba på Lade....Heldig!!! Marsan hah, flott at du fikk tak i det da, men snodig at så få har det.... Her i steinkjer (liten by 12 mil nord for trondheim) har de en 20+ kopier igjen på både Expert og Elkjøp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå