Trygve Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 ok,som sagt er jeg fersk så det er det samma for meg..men er dere klare 00.01 da ..og vilke server møtes vi på eller hvordan treffer man hverandre? Jeg har ikke kjøpt spillet enda
runeoslo Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 oki dokk....men får bare hive meg på en eller annen server og prøve ut litt forskjelligt hehe.. noen som har noen gode forslag på navn?
Arve Systad Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Skrevet 10. februar 2005 Count me out, folks. joina nettopp (guild) Beklager. Men fortsett gjerne diskusjonen her..
Anarion Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 heh, den var litt weird arve du sier først du ahr lyst til å stifte en guild og så dropper du ideen med en gang du finner en annen guild jaja.. heh, hvor joina du den?
Arve Systad Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Skrevet 10. februar 2005 heh, den var litt weird arve du sier først du ahr lyst til å stifte en guild og så dropper du ideen med en gang du finner en annen guild jaja.. heh, hvor joina du den? Weird? Ja. Eg er sånn Grunnen til at eg såg meg om etter en guild å joine var igrunn at det var kun en eller to stykker her som har vist interesse, og da følte eg liksom ikkje at det gikk.. Joina en klan eg, usikker på kor smart det er å oppgi navn her med tanke på at kanskje hundre andre plutselig vil joine sia eg fikk lov.. liksom..
GolfBag Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Bli heller med i avalon folkens, ellers er dere sjanseløse.
SkyMarshall Arts Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Uansett, bare å søke hos Raiders of the North (NorthClan.com) MEDLEMMER! INNMELDING!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå