Gå til innhold

BF:V hakker og hopper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om hva som feiler BF:V, syns det har blitt verre, det hakker og lagger som bare juling. gjorde ikke det før. kan det være noe servergreier?

vet at det aldri var pro-reaksjon og fart i spillet, men nå går det søren ikke an å spille nesten.

er det noen som har noen stalltips?

på forhånd takk.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Istedenfor å lage ny tråd kan jeg bumpe denne :p

Kjøpte meg BFV i dag og har nå spilt MP et par timer - det lagger jo som bare juling! Skal det være sånn?! Er bortimot umulig å spille og FPSen føles som om den ligger rundt 3 (selv om PCen min skal være mer enn god nok og SP går strålende)

Som gammel CS-spiller er jeg vant med multiplayer som går like glatt som singleplayer, så dette var en stor skuffelse.

EDIT: Kan nevnte at jeg spilte på en norsk server med 30-40 i ping..

Endret av Loomy
Skrevet

Det er strengt tatt nesten ingen servere i bfv som klarer å gi en laggfri spillopplevelse når antall spillere passerer rundt 32. Dette gjelder spesielt små brett, hvor mange er samlet på et område. For å hindre lagg stiller bfv veldig høye krav til maskinvare på serverne, noe ikke cs gjør. Det er en server jeg vet om som takler 40 spillere og det er mwtp serveren, den består av dual 3,8GHz og windows 2003 på 100Mbit nett. Problemet er at den brukes til klankamper også:( I linux er det en bugg som gjør at det lagger, skal vist hjelpe å strupe oveføringene per spiller til 56k, men problemet er ikke helt løst likevel. Forhåpentligvis klarer dice å gjøre noe med dette når bf2 kommer ut, for det er ikke uten grunn at nesten ingen spiller bfv lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...