Gå til innhold

Noen bilder av CE

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg lurer bare på en ting med forhåndsbestilling og CE. Jeg kjøpte den vanlige preorder pakke (vanlig DVD cover med cd) Kan jeg da levere den og få kjøpt CE, eller er det en egen CE preorder pakke?

Det er ein egen.

Det finnes bare en Pre-order pakke. Det varierer veldig fra butikk til butikk hvordan du velger CE/standard.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste som tilsier at jeg får en Collectors edition er at det står COL bak pre-order kit på kviteringen. De to andre pre-order kit står de ikke noe slikt på.

Gjest member-60584
Skrevet

jeg bestilte fra avalon.no og skrev i kommentar feltet at jeg ønsket CE på release og det fikk jeg :D

Skrevet

Ringte EBgames i Oslo nå for å forsikre meg om at de har full kontroll over hvem som skal ha CE og ikke. Det hadde de heldigvis, så imorgen så har jeg CE :D

Skrevet

jeg er bare såååååååå glad for at jeg bor 45min fra stavanger nå :D:D butikken der jeg kjøper fra skal legge av et CE til meg!! :D:D bor ikke så mange folk rundt her! sjelden jeg er så glad for ikke å bo i en by :p

Skrevet (endret)

jaja.. får bare håpe at den lokale elkjiip sjappa har fått inn CE i morgon..

Skal "raide" den i morgon tidlig og sjå.. ;)

edit: skriveleif..

Endret av zero_time
Skrevet

får ikke tak i ce jeg :(

men har hvertfall ordna meg standard :D

lurer på om jeg skal sette på meg dressen da jeg skal starte det for første gang i respekt for spillet og blizzard :thumbup:

Skrevet
får ikke tak i ce jeg :(

men har hvertfall ordna meg standard :D

lurer på om jeg skal sette på meg dressen da jeg skal starte det for første gang i respekt for spillet og blizzard :thumbup:

Skal starte i joggebukse jeg... Kan hedre de med en helg fyllt med WoW!! :D

Klarer å spille mer hvis jeg _ikke_ sitter i dress... :p

Skrevet
plagsomt at jeg ikke fikk tak i ce, men det kommer sikkert fler etter hvert, kunne tenkt meg de karta da.

Kommer ingen flere. Hence LIMITED!

Skrevet
SpaceWorld her i byen har visst fått inn 15 stykk av herligheten, men de forsvinner nok tålig raskt i morra. Rekker nok ikke å få kloa i en. :cry:

Her som jeg bor kommer det bare 15 eksemplarer av WoW.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...