Håvard Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 noen som vet hvor det er mulig å få tak u flosshatter til en 50 lapp??? Trenger ikke å se så veldig fine ut.. Bare det er en svart flosshatt... Hels en som kan skaffen i ullensaker da...
Bimmelom Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Hels en som kan skaffen i ullensaker da... Skjønte egentlig ikke den der. Hva med å sjekke på Fretex? De kan vel ha noe sånne ting. Dressmann?
Christian_ Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 har en her hjemme tror jeg men tror jeg bor litt langt unna vet ikke engag om jeg får lov å røre den for den skal vel snart på museet
Håvard Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 Hels en som kan skaffen i ullensaker da... Skjønte egentlig ikke den der. Hva med å sjekke på Fretex? De kan vel ha noe sånne ting. Dressmann? ops.. Trykkleif gitt Det jeg mente var: At flosshatten helst skal være mulig å få tak i i Ullensaker...
Håvard Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Skrevet 10. februar 2005 skal ha den til en overaskelse........ (på en speidertur..) trenger 3 stk.. INGEN SOM VET HVOR JEG FINNER 3 BILLIGE FLOSSHATTER I ULLENSAKER???????????
Christian_ Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 finner kun en jeg http://www.klikkher.no/info/default.asp?id=29229 litt dyr kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå