Gå til innhold

LOL.. Bestiller laptop fra Dell nå, men kan dette stemme?


Anbefalte innlegg

Jeg har lagt til vare i handelkurven(Inspiron 8200).

På "Personlige Opplysninger" så ser jeg at dem stiller noen spørsmål om hva man skal bruke PCen til så ser jeg "Q4:Skal produktet/produktene brukes i forbindelse med masseødeleggelsesvåpen, dvs. kjernefysiske formål, rakettvåpenteknologi eller kjemiske/biologiske våpenformål?"

 

LOL LOL.. Jeg tolker denne som ironi men er det virkelig seriøst ment fra DELL? :lol: :lol:

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Clintern på 2002-06-19 20:24 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert bare for å ha ryggen fri, hvis det skulle bli noe etterspill ved at en eller annen har brukt Dell pc til noe ulovlig.

Amerikanerne er rare, se bare på en rifle (ja jeg jakter oxo) jeg har, fra USA. I manualen der står det svart på hvitt at man ikke skal sikte på noen med skudd i børsa, og at dette er livsens farlig. Jeg mener hvem som helst skjønner vel det. Men med det rare rettssytemet i USA, så kunne de jo bli anmeldt for at det ikke sto skrevet i manualen, at å sikte på folk med skudd i børsa er farlig.

 

Jeg skjønner meg ikke på Amerika.

Lenke til kommentar

jaktbua ble ikke godtatt av dama i skranka på flyplassen i statene. hun hadde noen geniale spm. blandt annet om bua var ladd. jeje, tenk hvis den plutselig gikk av. så det endte opp med at hun pakka den inn i teip det stod "danger" på..

 

jeg jakter også :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...