Gå til innhold

Laptop på rep hos Whitebox


Lazyboi

Anbefalte innlegg

Jeg vet at Whitebox bruker svært lang tid ved levering, men det jeg lurte på er om noen har erfaringer med reperasjoner, etc.

 

Laptopen min har gått fyken, og trenger den veldig fort tilbake, så hvis jeg sender den i dag, når er det sannsynlig at jeg får den tilbake? Jeg ringte dit, og han svarte at det ikke ville ta så lang tid...

 

Er det forresten noen som vet hva man må sende med dataen? Han sa at jeg måtte legge ved problembeskrivelse og ett eller annet som jeg ikke hørte (kvittering??)

 

Takker for alle svar =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet at Whitebox bruker svært lang tid ved levering, men det jeg lurte på er om noen har erfaringer med reperasjoner, etc.

 

Laptopen min har gått fyken, og trenger den veldig fort tilbake, så hvis jeg sender den i dag, når er det sannsynlig at jeg får den tilbake? Jeg ringte dit, og han svarte at det ikke ville ta så lang tid...

 

Er det forresten noen som vet hva man må sende med dataen? Han sa at jeg måtte legge ved problembeskrivelse og ett eller annet som jeg ikke hørte (kvittering??)

 

Takker for alle svar =)

hvis den har gått fyken, så har du jo ingen valgmuligheter uansett! . ikke send inn kvitteringen, men i beste fall en kopi av den...

Lenke til kommentar

Hei,

 

Tar vanligvis ikke lenger enn 4-5 dager inkludert frakten.

 

Jeg pleier å snakke med dem først, og sende den med referanse til personen jeg snakket med. Har foreløpig gått veldig smertefritt.

 

Du må sende med beskrivelse av problemet, og returadresse......

 

Mvh Chris :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...