Cinemarxism Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Da jeg idag klate å knekke mine hodetelefoner ser jeg meg nødt til å kjøpe noen nye, og forhåpentligvis bedre nå. Jeg har egentlig ingen erfaringer med hodetelefoner, men jeg vil helst slippe å betale over tusenlappen. Hvis de har surround ville jo det vært fint også, men da må man vel gå ganske høyt opp i pris for å få noe skikkelig, må man ikke? Hodetelefonene skal kun brukes til spilling. Vet ikke helt om dette er riktig sted å skrive dette, hvis emnet er feilplassert setter jeg pris på om en administrator vil flytte det.. Mvh Knut Jacobsen
Ed Hunter Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Sennheiser PC150 skal være ypperlig til gaming! Les erfaringene i prisguiden.
Cinemarxism Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 Hm, så bra ut det, men jeg syntes de så litt ubehagelige ut også. Uansett, jeg har allerede mic, så går det ann å deaktivere micen på hodetelefonene?
Jarbra Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Vil tro det bare er å la vær i koble den i. Er som regel to kontakter på et slikt sett, èn til lyd og èn til mic.
TST Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Sennheiser PC150 har en minijack for lyd og en for mikrofon: Volum og aktivering/deaktivering av mikrofon kan enkelt betjenes via en liten kontrollenhet på ledningen. Jeg kjøpte et eksemplar selv for en ukes tid siden, etter å ha lest gode erfaringer i prisguiden. Men dessverre er jeg overrasket over at ingen av erfaringene sa noen ting om at de ikke var behagelige for ørene over tid. Det er dog det eneste jeg har å utsette på dette settet.
ukjentbruker Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 (endret) Jeg har nettopp bestilt meg Icemat Siberia headsettet.. Koster 500kr og man får med mic, ser ganske behagelig ut. Får vente å se hvor godt det er i bruk til jeg får det Men etter å ha lest alle erfaringene som er på komplett, så hørest det ganske bra ut link Endret 9. februar 2005 av Jungldyr
Propaganda Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 da mine Sennheiser headphones tok dagen,så byttet jeg til Beyerdynamic DT 234 Pro... og angrer ikke...de er litt dyre ... rundt 800 kroner,men absolutt verdt penga! dette er med mic
Sigga Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Lillebroren til Sennheiser PC 150, PC 130? Dodraugen kan fly.
Marsan Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Trust Headset 751B 5.1 Headsett Headsett med 5.1 Surround Grei pris og rimelig surroundlyd! Marsan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå