Gå til innhold

Er harddisken mindre enn den skal være?


Anbefalte innlegg

Hei! jeg har nettop bestilt en maskin med en harddisk som skulle være 160 gig. Før jeg innstalerte windows kom det frem at harddisken målte 130 gig. "blir sikkert i orden når jeg får innstalert windows" tenkte jeg og satte i gang innstalasjonen av windows.

Etter å ha innstalert windows gikk jeg inn på "min datamaskin" og klikket på harddisken. Da viste den at det var 127 gig ledig :mad: . Det rare er at under "maskinvare",så står harddisken betegnet som "ma160mo"

 

Er det noen som kan begripe hva som er feil her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Innlegget som det var linket til var fra 2003 og det er vel kanskje litt gammelt til å gi god nok informasjon. Maskinen jeg har er 2 uker gammel og kostet 8000 ferdigmekka. Har ikke satt meg skikkelig inn i dette med hovedkort,men kjenner folk som har over et år gamle hovedkort. Disse hovedkortene har de i senere tid oppgradet med harddisker på 250 gig.. Servicepack 2 og alle oppdateringer er nedlastet. skjønner ikke at mitt hovedkort som koster en tusenlapp i dag kan være dårligere.... :hmm:

Lenke til kommentar
Innlegget som det var linket til var fra 2003 og det er vel kanskje litt gammelt til å gi god nok informasjon. [snip]

Eh - nei. Ingen grunn til at informasjonen i innlegget skulle være for gammel, for selv om innlegget var fra fjaksten hundre og grønnkål, så vil innholdet i slike innlegg oppdateres etterhvert som informasjonen endrer seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...