Gå til innhold

Støysvakt middel-end kort, maks 2k kr til Shuttle


sverreco

Anbefalte innlegg

Skal bygge en Shuttle SN95G5 til en kamerat.

 

Bruken skal være:

Litt spilling, ikke noe hard-core

Litt videoredigering, igjen, ikke noe hard-core

DVD framvisning

 

Hvilket skjermkort bør jeg kjøpe? Den skal kunne ha 2 skjermer, og koste rundt 2000 kr, og den skal helst ikke være så stor, den skal passe inni en _trang_ shuttle. + AGP!!

 

EDIT: Skiftet topic fra "Passivt kjølet kort ... " til det nåværende topic.

Endret av sverreco
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er 9600 som er vifteløst. Men det er over et år gammelt.. Er det fortsatt no tess?

 

EDIT: Jeg fant en "Sapphire Radeon 9800 PRO Ultimate Edition 256 MB" Men den er ENORM! Tar opp en pci slot... Har ikke plass til sånt i en shuttle...

Endret av sverreco
Lenke til kommentar

Ville kjøpt et 9800pro og en Thermaltake Fanless 0dB kjøler. (Hvis dette får plass i shuttelen).

 

Hvis ikke kan jeg anbefale å kjøpe 9800pro for så å sette på en AC VGA Silencer. Du vil ikke kunne høre noen forskjell på denne og en vifteløs kjøler i og med at HD´er og PSU gir fra seg litt lyd.

Endret av L03VIk
Lenke til kommentar

Vet ikke om det selges lenger men saphire radeon radon 9600 atlantis var vifteløst og et helt ok kort til det meste.

 

er dette

 

vel var vel litt billig men jeg synes det kjørr ganske bra, selv doom går ok, vel selfølgelig ikke på hardcore cameres oppløsning med alt på maks, men helt ok for de fleste

Lenke til kommentar

jepp, men det er ikke enkelt å finne et passivt kjølt kort som tar liten plass :no:

 

Skjønner ikke helt hvorfor, du får jo bærbare med kraftigere passivt kjlte grafikkløsninger, så det ser ikke ut at det har gådd opp for skjermkorprodusentene i særlig grad at det er marked for mid end kort med passiv kjøling, radeon 9600 atlantis var et mid end kort før de nye skjermkorttene kom. Og etter min mening da det beste kortet for oss med sarte ører, nå vet jeg ikke hvilket kort som kan kreve den tronene.

Endret av Osse
Lenke til kommentar

Mx440.

 

Grafikk kort uten vifte, veldig billeg og godt overklokkbart.

 

Gjer som meg, kjøp det og skift ribbe og så klokker du det så mykje som det går.

 

Elsker det kortet, stille og sexy:P kanskje ikkje verdens beste ytelse men det klarer seg til enkel speling som f.ek. fifa, warcraft, WoW osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...