NextoN Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Hei, jeg har et lite problem med spillet "Day of defeat(dod)", altså fps drop men ikke fordi skjermkortet sliter men hva som skjer på brettet. Altså dette oppdaget jeg i dag og ble veldig sjokkert over at det var mulig i det hele tatt hele tiden har jeg trodd at det elendige mx440 kortet mitt har gjort at jeg får 50 fps noen ganger i spillet. Men i det siste har jeg skjønt at jeg får fps drop hvor det er "action" på gang. Dette oppdaget jeg når jeg stod inni en slags boks hvor grafik kortet mitt ikke trengte å gjøre mye av jobben. Jeg stod i boksen og så rundt når jeg så til den ene siden så fikk jeg 100fps med en gang. Når jeg så på den andre siden av esken fikk jeg 30 fps. Selfølgelig skjer dette bare på nettet hvor det er mer enn 10 stk som spiller samtidig. Men hvorfor får jeg fps drop når jeg retter siktet mitt bort til der det skjer noe uten at grafikk kortet mitt trenger å gjøre noe. Det er litt vanskelig å forklare dette. Som dere ser på bildet så ser jeg rett på fiendens base og får dårlig fps, jeg ser rett inn i veggen. Hvis jeg ser mot min egen base, eller der hvor det ikke skjer noe får jeg 100fps. Hva er årsaken til dette? får ikke dette i noen andre spill.
Fat_ASS Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) *slettet* Endret 8. februar 2005 av Fat_ASS
and91 Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 kasnje litt off topic men når kommer day of defeat source?????????????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå