BiA_strider Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Som tittel sier. Det er 2 bra tilbud på ram denne uka og lurer på hvilken av disse to som er best? Begge koster like mye.. Har tenkt å bruke de på AMD 64 system som skal klokkes litt.. OCZ 1024MB Dual Channel Platinum m/Enhanced Latency, revisjon 2 Corsair TWINX1024-3200XL DDR-DIMM 1024MB
Lucifer 666 Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Har de corsair brikkene. Kjøres på 2.5-3-3-6@250MHz
Innos Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Har hørt at de ocz brkken er de beste 2-2-2-5 brikkene som finnes.
BiA_strider Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 noen som har erfaring med OCZ brikkene??
C4STOR Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 noen som har erfaring med OCZ brikkene?? Har ikke erfaringer med noen av modulene selv, men kan legge til det jeg har sett av tester på TCCD RAM. Corsair 3200XL er en av de svakere modulene med Samsung TCCD brikker, OCZ PL Rev2 er blandt de aller beste (om ikke de beste). Corsair har derimot har derimot 4400C25, som er suverene på høy hastighet, men ikke riktig så bra på ytelse ved 400MHz. Tror uansett at alle modulene vil klare seg bra i ditt system, og de forskjellene som finnes er uansett så marginale at du på ingen måte vil oppdage dem
beverpower Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Disse OCZ brikkene er noe av det raskeste på markedet, pluss at de er bra til OC! Hadde jeg hvert deg, ville jeg kjøpt OCZ!
Jolt Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 OCZ er best sånn som jeg ser det. Du bryter ikke garantien som du vanligvis gjør hvis du klokker(legg merke til at garantien gjelder kun opp til 2.9V). 2-2-2 timings er de beste timingsene du vil finne. Hvis du klokker så er det ikke no valg en gang. OCZ! Lær deg det først som sist at de er og forblir best!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå