Gå til innhold

2 spørsmål om WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

1.

Som mange andre skal jeg skaffe meg WoW. Men så er jeg dessverre under 18..

Hvordan kan jeg betale abbonemang da??

2.

Har sett 2 forsjellige covers til wow.

En med et monster og en med en dame. Hva er forsjellen?

Mvh.Lasse

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1: Vet ikke helt, paypal eller pre.payed cards. Ellers kan du jo spørre foreldrene dine om du får lov.

2: Det ene er Alliance artwork, den andre er Horde artwork, smak og behag ;)

Skrevet
Men alle rasene var i samme (første) pakke :S

så sjønte ikke helt hva du mente..

Vi snakker om esken med spillet, gjør vi ikke?

Selve spillet er identisk i alle forpakningene, men _esken_ er annerledes. ;)

Skrevet

ser ikke problemet magu...

Enten du kjøpte starcraft med human, Zerg eller Protoss kunst på boksen, så fikk du samme innholdet.

Det samme gjelder for Warcraft 3 og World of Warcraft.

Det samme gjelder om du kjøpte HL2 boksen, eller bestillte over steam...du får akkurat det samme spillet...

Er det så vanskelig?

Skrevet (endret)

Nei, ikke akkurat. Jeg skal prøve å forklare skikkelig.

StarCraft er StarCraft. Spillet er akkurat det samme. Selve esken spillet kommer i, er annerledes. Tegningen utenpå. Det er ingen verdens ting _inni_ esken som er annerledes, men kun tegningen utenpå. Det finnes tre forskjellige tegninger; en med et terran, en med protoss, og en med zerg. _Innholdet_ i disse tre er identisk, men _esken_ er annerledes.

Endret av Complexion
Skrevet

paypal er det ingen info om skal bli en gyldig betalingsform...likegodt, ettersom paypal har litt dårlig rykte...iallefall her i gården.

gamecards kommer ikke før etter ett par måneder etter retail release, så det er det ingen som veit no om :)

Skrevet

gamecards kommer ikke før etter ett par måneder etter retail release, så det er det ingen som veit no om :)

På sidene til WoW står det at (gidder ikke å finne link, men den ligger her på forumet et par plasser) GameCards vil være tilgjengelig et par uker etter release, og at de vil ble solgt på de samme plassene der spillet blir solgt.

Da jeg er 15 og har sannsynligvis negative foreldre og ikke Visa Electron (gidder ikke å få meg det heller) er dette måten jeg skal betale på hvis det går an. (Er ikke helt sikker på om jeg skal kjøpe WoW, men tror det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...