nd4spd Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) Tenk hvis de ikke åpner serverene før søndag kveld kl.8 *Grøsse* Hadde vært kult om de åpnet på onsdag eller noe, slik at alt var klart. Endret 8. februar 2005 av nd4spd
Dʋgɢtung Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Ja, jeg håper egentlig at serverene åpner tidligst mulig. Selv får jeg ikke spilt før tidligst tre-fire tiden fredag ettermiddag, og da håper jeg mye av lav-levelfolkene har kommet litt opp i level før jeg begynner. Da får jeg forhåpentligvis også sett hvilke servere som har lite, vanlig og mye folk. Spilte på en server med lite folk i FB, og denne gangen skal jeg _minst_ på en server med normal belastning. Kanskje mye også. Hvem vet.
thomba14 Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Beta testingen var ferdig på mandag... altså flere dager før fredag... skulle tro det at serveren ikke skulle komme opp så sent... bare det at de GM'ene må stå klare mange nye med mange rare spm osv... kan tenke meg at de sitter klare i det sekundet de åpner serverne
hennigolsen Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Spaceworld sa de kanskje fikk inn spillene allerede imorgen (09 februar) og at serverene ville være oppe å kjøre natt til fredag 00.00. Får håpe de VET det da og ikke bare lure-tipper;)
Spillorakelet Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Det hjelper jo ikke at spillet er i butikk i morgen når det ikke er lov å selge dem før fredag da... Tidligste man kan selge WoW er 00.01 natt til fredag så det må nattåpent til for å gjøre dette lovlig..
Dr3as Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Noen av oss er fortsatt heldigenok til å kunne logge inn 00.01
djorgen Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) Hvis posten går super-fort (yeah right) får jeg spillet på torsdag... Hvis ikke kommer jeg ikke online før fredag kl 13! Endret 8. februar 2005 av djorgen
Anarion Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Utslipp på en Fredag er jo temmelig godt tenkt da, mange som har helgen fri, og får tid til "litt" spilling, tviler på at så mange hadde f.eks vært så ivrige om det hadde vært sluppet på en onsdag Er ikke helt enig. Alt og alle skal spille hele helgen, og hele belastningen kommer på en gang, i motsetning til om det hadde blitt sluppet på en mandag. Tipper serverne kommer til å slite. Men men, får være optimist og håpe på det beste. det at serverne kommer opp midt i rushtiden skulle/burde ikke være noe problem. Blizzard har erfaring med å starte WoW fra USA og vil nok være godt forberedet på eventuelle rush. Serverne skal være top notch og designet for WoW. Etter USA launchen vet nok blizzard hvordan de skal gjøre det! Så da håper jeg at vi sees på en server (pvp) så tidlig på fredag så mulig.
thomba14 Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) *of topic* Lett me have em! Il crush em like ants with my inferno or hammer... var i alle fall sånn for meg og min guild i FB Men er nå med i en annen guild fra retail start *Topic* Får ikke gjort noe før 14'00 på fredag uansett Endret 8. februar 2005 av thomba14
Whalecore Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Husk at selv om serverne kommer opp, så kan vi sikkert ikke spille med en gang, fordi jeg tror vi må ordne konto med Visa kort og koder og greier først.
Ravn Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 Ifølge Vivendi går det live 00:00 Så utgiveren av spillet har kommet med en pressemelding om når serverene kommer opp? Ikke Utviklerene (Blizzard), de som faktisk har ansvar for serverene? Ingen kilder heller, dette lukter hear-say lang vei...
Plexius Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Jeg sitter uten jobb og skole atm.. så jeg håper bare det kommer fort som mulig
amstaf85 Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Hvordan er egentlig "medium" og "high" ? Vil jeg f.eks få dårligere ping på "high" ? Spilte på "low" i fb, hadde ca 60ms i vanlig landskap, men det skulle raides hoppet pingen opp til 200-300. Selv om pingen var relativ høy, hadde jeg ingen problem med å styre, gikk fint an å snike seg bak folk å ambushe
Lacim Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Ifølge Vivendi går det live 00:00 Så utgiveren av spillet har kommet med en pressemelding om når serverene kommer opp? Ikke Utviklerene (Blizzard), de som faktisk har ansvar for serverene? Ingen kilder heller, dette lukter hear-say lang vei... Vet ikke jeg nei. Min kilde er webmasteren på games.no
haarod Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Jeg har null hast med å starte. Må uansett vente på at guildet velger server.
Ravn Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Skrevet 10. februar 2005 Sendte forøvrig en mail til Blizzard, men de kunne ikke komme med noe håndfast... figures... Så det er bare å krysse fingrene for at serverene er kjapt oppe. Men en tanke får jeg ikke ut av kålen: Hvorfor skal Spiderman, Avalon og EBGames selge spillet 00.01 hvis ikke det er stadfestet at serverene åpner 00.00? Hvorfor gidde å ha nattåpent hvis det ikke er mulig å spille spillet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå