Gå til innhold

Når kommer serverene opp den 11. feb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvilket klokkeslett serverene starter opp den 11. februar? Har fått med meg at Spiderman skal selge spillet 00.01 den 11. Åpnes serverene rett etter 00.00 eller? Noen som vet noe om dette? Helst ikke kom med antakelser, rene fakta er tingen.

-k

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper også at de åpner 12.00! Meg og en kammerat ska nemligl ha muntlig samme dag og er ferdig i 10 tiden. Da stikker vi rett fra skolen og til byen for å kjøpe wow. Tror vi er ferdige med alt i halv tolv tiden og da er det bare en halv time igjen! :thumbup:

Skrevet
Blizzard har sagt at serverene åpner engang mellom 00.01 og kl.24 på fredag..

Tviler sterkt på at de er oppe alerede natt til fredag men man kan jo håpe

Noe sitat fra blizzard på det der?

Skrevet
Blizzard har sagt at serverene åpner engang mellom 00.01 og kl.24 på fredag..

Tviler sterkt på at de er oppe alerede natt til fredag men man kan jo håpe

Noe sitat fra blizzard på det der?

Med tanke på at de har sagt at WoW kommer 11. februar, så ja..

Skrevet

Er det flere enn meg som synes det er høl i huet å åpne på en fredag?

De burde åpne om natta så de får gradvis økning av serverload, for den kommer til å bli heftig i helgen.

Skrevet
Blizzard har sagt at spillet slippes da. Men de har ikke sagt når på dagen serverene åpnes..

De har da sagt noe i retningen av:

"See You all on February 11th..."

Dette indikerer vel at vi sees på en server vel... ;)

Skrevet (endret)
Dette indikerer vel at vi sees på en server vel... ;)

Skulle tro det! Hvis de ikke åpner serverene på fredag, skal de i hvertfall åpne dem i løpet av helgen!

Endret av Gainwardrobe
Skrevet
Blizzard har sagt at spillet slippes da. Men de har ikke sagt når på dagen serverene åpnes..

Hvis du refererer til det Damsgaard sa, så sier han ikke noe spesielt tidspunkt..

00.01 og 24 er jo hele fredagen..

Skrevet

Utslipp på en Fredag er jo temmelig godt tenkt da, mange som har helgen fri, og får tid til "litt" spilling, tviler på at så mange hadde f.eks vært så ivrige om det hadde vært sluppet på en onsdag :p

Skrevet

Jeg håper utrolig at serverne åpnes 00.01 :p så jeg er ferdig med noobområdet til alle kommer :p glad jeg får spillet på torsdag :p men blir det senere på dagen så får jeg vel overleve det..

Skrevet
Utslipp på en Fredag er jo temmelig godt tenkt da, mange som har helgen fri, og får tid til "litt" spilling, tviler på at så mange hadde f.eks vært så ivrige om det hadde vært sluppet på en onsdag :p

Er ikke helt enig. Alt og alle skal spille hele helgen, og hele belastningen kommer på en gang, i motsetning til om det hadde blitt sluppet på en mandag. Tipper serverne kommer til å slite. Men men, får være optimist og håpe på det beste.

Skrevet

Slenger på her jeg:

Jeg har bestilt spillet fra gamezone.no for et par uker siden. Betyr det at spillet ikke blir sendt til meg før den 11. ? Da får jeg den tidligst mandag da?

Hvis det er tilfelle, sender jeg den tilbake på angrerett, og kjøper den i byen på fredag.

Skrevet
Slenger på her jeg:

Jeg har bestilt spillet fra gamezone.no for et par uker siden. Betyr det at spillet ikke blir sendt til meg før den 11. ? Da får jeg den tidligst mandag da?

Hvis det er tilfelle, sender jeg den tilbake på angrerett, og kjøper den i byen på fredag.

Gamezone sendte ihvertfall ut HL2 dagen før release så man hadde spillet på releasedagen. Du får sende en mail og sjekke så kan du jo poste svaret her etterpå.

Er ikke sikkert du finner det i byen heller.. bare så det er sagt! Begrensett opplag.

Skrevet

Nok en gang...

Serverene åpner en gang mellom kl.00:01 natt til fredag og kl.24 natt til lørdag.

Dette har Blizzard bekreftet!

Jeg håper selv serverene åpner natt til fredag da jeg allerede har min kopi men det skjer nok ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...