Ravn Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Noen som vet hvilket klokkeslett serverene starter opp den 11. februar? Har fått med meg at Spiderman skal selge spillet 00.01 den 11. Åpnes serverene rett etter 00.00 eller? Noen som vet noe om dette? Helst ikke kom med antakelser, rene fakta er tingen. -k
Gainwardrobe Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Håper også at de åpner 12.00! Meg og en kammerat ska nemligl ha muntlig samme dag og er ferdig i 10 tiden. Da stikker vi rett fra skolen og til byen for å kjøpe wow. Tror vi er ferdige med alt i halv tolv tiden og da er det bare en halv time igjen!
Legoraider Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Platon i Bergen selger fra 00.01 også. håper de åpner kl 00.00 for tilgang.
Spillorakelet Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Blizzard har sagt at serverene åpner engang mellom 00.01 og kl.24 på fredag.. Tviler sterkt på at de er oppe alerede natt til fredag men man kan jo håpe
ahdrage Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Blizzard har sagt at serverene åpner engang mellom 00.01 og kl.24 på fredag..Tviler sterkt på at de er oppe alerede natt til fredag men man kan jo håpe Noe sitat fra blizzard på det der?
Kasp Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Blizzard har sagt at serverene åpner engang mellom 00.01 og kl.24 på fredag..Tviler sterkt på at de er oppe alerede natt til fredag men man kan jo håpe Noe sitat fra blizzard på det der? Med tanke på at de har sagt at WoW kommer 11. februar, så ja..
tacomodo Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Er det flere enn meg som synes det er høl i huet å åpne på en fredag? De burde åpne om natta så de får gradvis økning av serverload, for den kommer til å bli heftig i helgen.
ahdrage Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Blizzard har sagt at spillet slippes da. Men de har ikke sagt når på dagen serverene åpnes..
Ravn Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 Blizzard har sagt at spillet slippes da. Men de har ikke sagt når på dagen serverene åpnes.. De har da sagt noe i retningen av: "See You all on February 11th..." Dette indikerer vel at vi sees på en server vel...
Gainwardrobe Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) Dette indikerer vel at vi sees på en server vel... Skulle tro det! Hvis de ikke åpner serverene på fredag, skal de i hvertfall åpne dem i løpet av helgen! Endret 8. februar 2005 av Gainwardrobe
Kasp Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Blizzard har sagt at spillet slippes da. Men de har ikke sagt når på dagen serverene åpnes.. Hvis du refererer til det Damsgaard sa, så sier han ikke noe spesielt tidspunkt.. 00.01 og 24 er jo hele fredagen..
Sheel Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Utslipp på en Fredag er jo temmelig godt tenkt da, mange som har helgen fri, og får tid til "litt" spilling, tviler på at så mange hadde f.eks vært så ivrige om det hadde vært sluppet på en onsdag
Dr3as Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Jeg håper utrolig at serverne åpnes 00.01 så jeg er ferdig med noobområdet til alle kommer glad jeg får spillet på torsdag men blir det senere på dagen så får jeg vel overleve det..
tacomodo Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Utslipp på en Fredag er jo temmelig godt tenkt da, mange som har helgen fri, og får tid til "litt" spilling, tviler på at så mange hadde f.eks vært så ivrige om det hadde vært sluppet på en onsdag Er ikke helt enig. Alt og alle skal spille hele helgen, og hele belastningen kommer på en gang, i motsetning til om det hadde blitt sluppet på en mandag. Tipper serverne kommer til å slite. Men men, får være optimist og håpe på det beste.
Vaffelkake Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Slenger på her jeg: Jeg har bestilt spillet fra gamezone.no for et par uker siden. Betyr det at spillet ikke blir sendt til meg før den 11. ? Da får jeg den tidligst mandag da? Hvis det er tilfelle, sender jeg den tilbake på angrerett, og kjøper den i byen på fredag.
Excelsion Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Selvfølgelig åpner serverene før lansering. Med Warcraft III så var serverene oppe & folk spillte på de dagesvis før lansering.
nåvi Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Slenger på her jeg: Jeg har bestilt spillet fra gamezone.no for et par uker siden. Betyr det at spillet ikke blir sendt til meg før den 11. ? Da får jeg den tidligst mandag da? Hvis det er tilfelle, sender jeg den tilbake på angrerett, og kjøper den i byen på fredag. Gamezone sendte ihvertfall ut HL2 dagen før release så man hadde spillet på releasedagen. Du får sende en mail og sjekke så kan du jo poste svaret her etterpå. Er ikke sikkert du finner det i byen heller.. bare så det er sagt! Begrensett opplag.
Spillorakelet Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Nok en gang... Serverene åpner en gang mellom kl.00:01 natt til fredag og kl.24 natt til lørdag. Dette har Blizzard bekreftet! Jeg håper selv serverene åpner natt til fredag da jeg allerede har min kopi men det skjer nok ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå