Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 (endret) Har endelig skaffet meg pc til å kjøre nyere spill, da ble ett av de første spillene jeg skaffet fracry, bla fordi jeg hørte du kunne gå overalt. Har no prøvd flere ganger på å komme til toppen av fjellet, men blir drept av heliene hvis jeg går for langt vekk fra "spillet". Irriterende Korfor vil jeg på toppen av fjellet, hører jeg du spørre? Jo, fordi jeg vil se utsikten Også hadde det vært gøy å tatt seg en båttur rundt øya Noen som vet om noen cheats eller hax's som fjerner barrieren? Edit: er tidlig i spillet, akkurat begynt å klatre oppover mot communication-antennen... Endret 7. februar 2005 av Psykopatisk Kaffelefse
kurrikill Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 du må trene opp spillet til og la deg komme til fjellet...
apwr Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 du må trene opp spillet til og la deg komme til fjellet...
FuJJi Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 du må trene opp spillet til og la deg komme til fjellet... HVA? kan like så godt si : Du må ta på deg fjellskoene og kaste et taug over fjellet og klatre over.. Forklar hva du mener
gobyfly Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Og hvilke av de sikkert 50 farcry fjella er det du snakker om ? Uansett så er det bare til å se etter skråninger , de er alltid lett å komme seg opp. Ikke allt for bratt , men bare litt...Begynn å ekserimenter , så finner du masse flott.
kurrikill Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 VUIST DU ØVER SÅ VIL FJELLET GÅ I ETT MED DEG
Acurus Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Viss du er litt kjip så finnes det koder, deriblandt fly....
Vice Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 VUIST DU ØVER SÅ VIL FJELLET GÅ I ETT MED DEG Og hvis du øver deg klarer du kanskje å skrive noe annet enn bare vrøvl. Ellers hvis det er cheats du er ute etter så er det bare å søke. Her er mitt første treff i google: http://www.ultimate-gamer.com/farcry/fccheats.htm
Blue--Sky Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 De aller aller fleste fjell kan man komme opp på (bare men vet hvordan.......)
Con Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Fjellet kan ikke komme til deg! Det er DU som må komme til fjellet! Men seriøst, jeg og lurer litt på dette. Kommer meg ikke opp jeg heller...
knert Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 hehe. ikke at jeg vet hvilket fjell dere snakker om, men bak dette fjellet er det helt sikkert ikke tegnet noe mer landskap, fordi det ikke er meningen at det er der du skal. men brettene er noe helt utrolig store!
gobyfly Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Du kommer flere kilometer (?) vekk fra selve brettet. Har det en hensikt på multiplayer ? Neppe. Men det er der. Uansett , flag 1 er det en bru som kan sprenges i lugten , og før det er det et tårn. Til høyre fra det tårnet (viss du ser mot flagget) er det en liten fjellvegg med et tre på. Gå opp der og fortsett til høyre langs fjellveggen. Gratulere du er nå oppe !
Freak627 Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 du kan gå i sandbox(elelr editoren) og laste in det brette du skal på så kan du bare fly rund hele øya eller hva f*** du ellers skall hehe har prøvd det på vulkano og det er faktisk GØY men det tar laaang tid og laste in brette på editoren
Mr. Candyman Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Hahahaha...for noen morsomme svar...... :!: :!: :!: Seriøst....skal du til toppen av fjellet må du som sagt bli ett med fjellet. Det klarer du først når du: 1. Tenker som et fjell. 2. Handler som et fjell. 3. Ser ut som et fjell. Lykke til.... (måtte bare)
Freak627 Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Hahahaha...for noen morsomme svar...... :!: :!: :!: Seriøst....skal du til toppen av fjellet må du som sagt bli ett med fjellet. Det klarer du først når du: 1. Tenker som et fjell. 2. Handler som et fjell. 3. Ser ut som et fjell. Lykke til.... (måtte bare) hva medner dere med: tenke som et fjell, handler som et fjell hva for noen svar er dette a?? seriøst gå i editoren last in boat som et eksempel og da har du noclip aktivert og kan bae "fly" rundt hele stedet dvs "fjellet" ditt og
Arne_F Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Ville sikkert komme med et sarkastisk svar jeg også men jeg er redd for advarsler. Du må bare finne de riktige veiene, så kommer du i det minste temmelig høyt opp.
Villmink Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Hvis ikke du kan komme til fjellet må fjellet komme til deg osv.
Freak627 Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Hvis ikke du kan komme til fjellet må fjellet komme til deg osv. dere prater bare TULL!!!! prøv som jeg har sagt lenger opp i tråden det funker! har prøvd og er fett!!
Hr. Jenssen Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 VUIST DU ØVER SÅ VIL FJELLET GÅ I ETT MED DEG Fatter ikke at du ikke har blitt permanent utestengt enda altså. Folkens, jeg sier ikke dette for å være frekk elns! Bare se på alle innleggene hans. Omtrent 80% av dem er akkurat slik som denne. Jeez...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå