Gå til innhold

Hvilken mobil skal jeg velge? Er 12 år!


VTW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser det er mange som anbefaler k500. Jeg mener siemens CX70 er like bra, bortsett fra at den ikke har mp3-spiller. Men k500 har ikke i nærheten av nok minne tilå kunne bruke den noe særlig. Det er vel plass til et pa sanger.

 

CX70 koster muligens akkuratt over 1500kr, men den har vært på tilbud med kontantkort fra telenor til 999kr.

 

Personlig ville jeg heller kjøpt denne!

Lenke til kommentar
man kan jo klippe de ned og bruke de som ringetoner da :roll:

Mye kulere enn valige ringetoner! Man får plass til en god del ringetoner i Mp3/AMR/WAV-format hvis man klipper de ned..

 

EDIT: skriveleif

Sant det, men jeg ville ikke betalt for det. Skulle jeg først kjøpt mobil med mp3, skulle det vært mye minne.

 

Men det er en smaksak. Jeg mener bare det at CX70 er en bedre mobil enn k500 utenom mp3.

Lenke til kommentar

K500i er et mye bedre alternativ til T630.

Prisforskjellen er ikke så stor at det gjør noe heller.

Fordelen med K500i(i forhold til T630): mer minne, bedre kamera, bedre spill, ser også bedre ut, mener nå jeg.

Fordelen med T630 er vel bare blåtann.

Lenke til kommentar
er det noen sider der jeg kan samenligne forskjellige mobiler?

Dte går an mange steder.

På nesten hver eneste side hvor mobil er sterkt omdiskutert finnes det.

 

Prøv på www.xmobil.no, www.dinside.no eller i amobils egen prisguide.

sider der jeg kan ha 2-3 mobiler ved siden av hverandre og det står fakta under slik at jeg kan sammenligne. Jeg har vært på en, men jeg husker ikke hvor. Kan dere gi meg siden der det ligger, og ikke hjemmesiden?

Lenke til kommentar

k500i er telefonen for deg! og den ser MYE bedre ut i virkeligheta en den gjør på produktbildene.. ;)

 

hadde selv vegringer mot å kjøpe den pga utseende, men når jeg så den i butikken ombestemte jeg meg. er storfornøyd med min.

 

hadde t610 før og må bare si at det er en enorm oppgradering. ikke tenk på og kjøpe t610/t630 engang.. de er fine og se på men foreldet hardware..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...