cairn Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Har forståelse for at folk ikke gidder restart.. men jeg ser ikke for meg at det blir noe gøy å spille når alle questene er gjort, alle er level 250 etc.. Men det er altså ikke noen offisiell dato for når serverne tas ned? Det er 220 leveler på Anarchy Online, og det er da nesten ingen som er level 220. Jeg vet ikke om det er noen som har kommet dit ennå engang. Mulig det er det, men ikke vet jeg. Da jeg spilte var det ingen som var i nærheten. Tviler sterkt på at det kommer til å kry av level 200 folk hvis de øker levelcappen (slik de virkelig burde, da 60 leveler er alt for lite!). Det er nesten 1000 karakterer på level 220 i AO. Flere jeg kjenner har to level 220-karakterer, og selv har jeg 218 og 214. http://auno.org/ao/char.php?minlvl=220&offset=900
Dʋgɢtung Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Har forståelse for at folk ikke gidder restart.. men jeg ser ikke for meg at det blir noe gøy å spille når alle questene er gjort, alle er level 250 etc.. Men det er altså ikke noen offisiell dato for når serverne tas ned? Det er 220 leveler på Anarchy Online, og det er da nesten ingen som er level 220. Jeg vet ikke om det er noen som har kommet dit ennå engang. Mulig det er det, men ikke vet jeg. Da jeg spilte var det ingen som var i nærheten. Tviler sterkt på at det kommer til å kry av level 200 folk hvis de øker levelcappen (slik de virkelig burde, da 60 leveler er alt for lite!). Det er nesten 1000 karakterer på level 220 i AO. Flere jeg kjenner har to level 220-karakterer, og selv har jeg 218 og 214. http://auno.org/ao/char.php?minlvl=220&offset=900 Okay, det var jeg ikke klar over. Da jeg spilte for...det må vel være litt over et år siden, var det ingen som hadde kommet til 20 shadowlevels. Eller er det enda mer enn et år siden jeg spilte? Tiden flyr. Uansett er det skuffende mange som faktisk har nådd level 60 på WoW betaene.
MrLee Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 la dem spille så fort og så mye de vil, oss "normale" spillere kan nyte spillet da
Dandar Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 la dem spille så fort og så mye de vil, oss "normale" spillere kan nyte spillet da Jepp, skal ta meg god tid og gjøre allt grundig!
Gainwardrobe Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 la dem spille så fort og så mye de vil, oss "normale" spillere kan nyte spillet da Jepp, skal ta meg god tid og gjøre allt grundig! Ord!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå