OddZen Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 (endret) når jeg skal logge meg inn på hotmail kommer denne meldinga: Aktiver informasjonskapsler Leseren er innstilt på å deaktivere informasjonskapsler. Du må aktivere informasjonskapsler for å kunne bruke .NET Passport. .NET Passport lagrer informasjonskapsler (små tekstfiler) på datamaskinen, og disse lar deg logge på deltakende .NET Passport-områder. Hvis du vil ha mer informasjon om hvordan du aktiverer informasjonskapsler, ser du i den elektroniske hjelpen for Web-leseren. Hva skal jeg gjøre? jeg har Opera Endret 7. februar 2005 av LeanFear
trn100 Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 I IE, forsøk Verktøy - Alternativer - Personvern og sjekk at sikkerhetsnivå står til middels...
OddZen Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Skrevet 7. februar 2005 jeg har ikke Explorer lengre, jeg har Opera. fikk det igår til da hadde jeg explorer da funket det.
trn100 Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Hmm... Så det nå... Da jeg dessverre melde pass... :-(
trn100 Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Siden jeg ikke leste spørsmålet ditt riktig første gangen har jeg søkt litt rundt og fant denne info'en... Kan det være årsaken?
OddZen Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 jeg trur det ikke hadde noe med det som stod på den linken å gjøre, p.g.a at hotmail er jo en av verdens største mailsider, og det er veldig mange som bruker hotmail. Men det må jo være noen som har vert borte i det samme, så vær så snill å hjelp meg?. jeg er avhengi av å kunne gå inn på mailen min
Dahl Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Det er samme framgangsmåte for å fikse dette i Opera som i IE, det er bare et annet sted i innstillingene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå