Lucas Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Broken arrow sto vel kun for At bakkestyrkene trengte hjelp under Vietnam krigen, mens nå som atomvåpen er overalt, så er det kommet 1 til bedtydning
Lucas Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 så filmen nå nettopp ! sykt så bra ! ! veldig bra !
Lucas Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Nice film ALLE må laste ned den er jo absolutt verdt det ! den beste BF,BFV filmen jeg har sett !
Senz0r Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 vet, det er mange filmer jeg har sett men de har bare vart i 1min, men denne er en nytelse av alle bfv filmer
janfredrik Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 vet, det er mange filmer jeg har sett men de har bare vart i 1min, men denne er en nytelse av alle bfv filmer 1 Min var vel litt drøyt? Men bra var den..
Møkkalasset Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Elsker filmen :-) Men noen som veit om fleire bra spill filmer?
FPShooter Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Noen som har en link til filmen som fungerer?
- mOtz^ - Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Noen som har en link til filmen som fungerer? Fant noe her....tysk da LINK
janfredrik Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Ser ut som de har stengt av den forrige. Men denne bør gjøre susen: http://www.justgamers.de/?page=files&file_id=26492#nothing
Hr. Jenssen Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Sykt bra laget film ja, med god stemningsmusikk av blant andre Hans Zimmer, og med godt integrerte dialoger fra MoH: Pacific Assault. Desuten ganske så pene effekter. Bare noen kunne lage en skikkelig kul Black Hawk Down-film med DC eller DCF!
Lucas Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) [iC,08/02/2005 : 21:36] Sykt bra laget film ja, med god stemningsmusikk av blant andre Hans Zimmer, og med godt integrerte dialoger fra MoH: Pacific Assault. Desuten ganske så pene effekter. Bare noen kunne lage en skikkelig kul Black Hawk Down-film med DC eller DCF! ja, men det krever tid, først skal scriptene skrives, så skal du få kamera menn som gjør ting rett, (filmer fra rett vinkel osv) også begynner den endeløse redigeringen av alle filmene..Ja jeg kunne påtatt meg å skrive "storyen" men ikke alene, og skulle jo gjerne spilt i en og ! men for å spore enda litt mer av BF2 kommer det BFTV, det har samme effektene bare at her kan du bestemme litt mer etter hva jeg har lest, og dette er intigrert i spillet (sikkert en leif der) noe som claner kommer til å verdsette spør du meg ! edit* leifer, men det er enda noen Endret 8. februar 2005 av Lucas
Hr. Jenssen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) Og imens vi er inne på temaet BF-film, kan vel jeg slenge ut linken til Navy SEALs (224mb)! Navy SEALs er også en slik film med handling, som The Fallen One. Forskjellen er at Navy SEALS er laget i DC (Desert Combat - En mod til Battlefield 1942). Så her er kampene mellom Amerikanske SEALs mot Irakere. Enjoy! Ikke bare deg som har leifer, Lucas! Endret 11. februar 2005 av MeTa][iC
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Fyttikatta! Det der var ein kjempebra film! All ære til dei som har klart å lage den, skikkelig gode 15 minutter!
janfredrik Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Skal se den andre der når jeg kommer hjem, sitter på modem nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå