Gå til innhold

Dell Inspiron 9200


ASDW

Anbefalte innlegg

Den nye Dell i9200 ser litt spennende ut, er det noen er som har erfaringer med denne?

  • Er den stor? Den virker litt "stor" i størrelsen
  • Er den stillegående? Siden jeg er student trenger jeg en maskin som bråker minimalt
  • Kjører den greit på spill? Spiller en del Battlfield 1942, og venter også på Batllfield 2

Takker for alle som har noe å bidra med, men den er vel ganske ny, så det er vel ikke så mange? Har sett at det er en som har Dell i6000, men de er vel ikke likestore?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

Du sier du skal bruke den på skolen, da trenger du sikkert god batteri levetid. Ville ikke annbefale en 17" skjerm siden de krever mye mer strøm og sånn:P

Jeg har også laptop med 17" skjerm(medion cad 2k) og den er ikke noe stille akkurat, jeg mener den er helt stille til den kommer til en viss temperatur så braker det løs. Det er i tillegg dårlig byggkvalitet på min...

 

kjøp heller netshop sin 1557GLS eller cl56(eller hva den nå het), disse to virker som gode valg hvis du vil ha litt kvalitet. :thumbup:

Lenke til kommentar
kjøp heller netshop sin 1557GLS eller cl56(eller hva den nå het), disse to virker som gode valg hvis du vil ha litt kvalitet. :thumbup:

Hverken CL56 eller 1557 har eksepsjonel kvalitet. Er ganske sikker på at Dell i9200.

 

Hadde selv tenkt til å kjøpe en i9200, men hørte alt for mange klager på WUXGA (1920x1200) skjermen, så jeg gadd ikke, for 1440x900 er alt for lite. :)

 

i9200 vil nok kjøre de fleste spill helt fint, og vil tro at den er ganske stillegående siden det er med P-M :thumbup:

Lenke til kommentar

hm, dell 9200 er en kortvarig fase modell..

2-3 mnd så er den vel ute av produksjon, så økonomisk så er den vel ikke det beste valget. Den er fjernet som modell flere steder, og den var plaget med lcd problemer på de fleste skjermene untatt WXGA+