Gå til innhold

Dell Inspiron 9200


ASDW

Anbefalte innlegg

Den nye Dell i9200 ser litt spennende ut, er det noen er som har erfaringer med denne?

  • Er den stor? Den virker litt "stor" i størrelsen
  • Er den stillegående? Siden jeg er student trenger jeg en maskin som bråker minimalt
  • Kjører den greit på spill? Spiller en del Battlfield 1942, og venter også på Batllfield 2

Takker for alle som har noe å bidra med, men den er vel ganske ny, så det er vel ikke så mange? Har sett at det er en som har Dell i6000, men de er vel ikke likestore?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

Du sier du skal bruke den på skolen, da trenger du sikkert god batteri levetid. Ville ikke annbefale en 17" skjerm siden de krever mye mer strøm og sånn:P

Jeg har også laptop med 17" skjerm(medion cad 2k) og den er ikke noe stille akkurat, jeg mener den er helt stille til den kommer til en viss temperatur så braker det løs. Det er i tillegg dårlig byggkvalitet på min...

 

kjøp heller netshop sin 1557GLS eller cl56(eller hva den nå het), disse to virker som gode valg hvis du vil ha litt kvalitet. :thumbup:

Lenke til kommentar
kjøp heller netshop sin 1557GLS eller cl56(eller hva den nå het), disse to virker som gode valg hvis du vil ha litt kvalitet. :thumbup:

Hverken CL56 eller 1557 har eksepsjonel kvalitet. Er ganske sikker på at Dell i9200.

 

Hadde selv tenkt til å kjøpe en i9200, men hørte alt for mange klager på WUXGA (1920x1200) skjermen, så jeg gadd ikke, for 1440x900 er alt for lite. :)

 

i9200 vil nok kjøre de fleste spill helt fint, og vil tro at den er ganske stillegående siden det er med P-M :thumbup:

Lenke til kommentar

hm, dell 9200 er en kortvarig fase modell..

2-3 mnd så er den vel ute av produksjon, så økonomisk så er den vel ikke det beste valget. Den er fjernet som modell flere steder, og den var plaget med lcd problemer på de fleste skjermene untatt WXGA+

 

den erstates nå av 9300, men på den andre siden er det rette tiden til å kreve gode tilbud på den.

Lenke til kommentar

Har en i9200 selv og er veldig fornøyd med den. Har 1920x1200 skjermen og har ingen problemer med den. Tror de fleste som har problemer med den bor i statene.

 

Her er mine specs, Dell Inspirion 9200:

- Intel® Pentium® M Prosessor 765 2.10GHz

- 17" UltraSharp™ WUXGA LCD skjerm (1920x1200) Y4041

- 2048Mb 333MHz DDR RAM (2x1024 MB)

- Hitatchi 60GB 7200RPM Harddrive

- NEC 6500A 8x DVD+/-RW

- Dell Wireless 1450 Dual Band 802.11a/b/g 54Mbps Mini-PCI

- Dell TrueMobile™ 300 Bluetooth Modul

- Carbon Fibre snapon

 

Den støyer lite og kjører de fleste spill OK. Er tross alt bare et Radeon Mobility 9700 kort i den. I størrelse er den stor ja. Sier seg nesten selv i og med at den har 17" skjerm (noe som er veldig deilig). Har en i8600 også med 15,4" skjerm (1680x1050). Denne er bedre.

 

MEN, jeg ville nok ventet på i9300 i og med at den kommer om 1 måned. Du vil nok bli relativt skuffet vist du kjøper nå, så kommer den om 2 uker. 1 uke etterpå introduserer Dell i9300 ;) Så anbefaler deg å vente dersom du seriøst vurderer å kjøpe i9x00.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...