Gå til innhold

Hjelp til backup av dvd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kamerat har hjulpet meg med å lage backup av filma mine, Kill Bill Vol.2, vol 1 og the day after tommorow.. Var visst noen sperrer på de, som gjorde at jeg ikke fikk kopiert dem.. Men nå har jeg fått de igjen, som IMG filer???? :ermm: Hvordan skal jeg brenne dem?

Mvh

MeSs

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://doom9.org har guider.. Finst elles utruleg mange guider på nettet.

-- Men du. Slikt blir ulovleg snart om regjeringa får det som dei vil. Hekkans borgerlige

drittregjering. Lurer på om hw.no går over til å respektere denne regelen å slette innlegg

som dette... Hmm....

Skrevet

Så de nye lovene kommer til å omfatte restriksjoner av back-up av eget musikk- og filmmateriale? Har du noen referanser på Internett som følger oppdateringer om denne lovoppdateringen?

Skrevet

Jeg har lest en del nå, men jeg liker ikke de nye lovforslagene. Å endre formatet på sin egen musikksamling burde strengt tatt ikke være noe man kan bøtes for...

Skrevet

Det er berre å lese avisene det Ostekjeks :) -- Det vil gjere det ulovleg å gå rundt

kopisperrene, - så ja, DVD-filmer er som regel kopisperret, det vil seie at me ikkje får

ta sikkerhetskopi av dei lengre - av di me må gå rundt kopisperra. Sjukt. Rett og slett

sjukt.

I det kapitalistiske samfunn er det dei store konserna ein tek hensyn til - menneskje er

ikkje viktig. Platebransjen er og blir ein forferdelig bransje.

Skrevet

Den nye norske åndsverkloven vil fortsatt være en av verdens mest liberale, det blir fortsatt lov å lage private kopier, og det blir ingen razziaer i de tusen hjem for å sjekke platesamlinger og iPod'er, så i det store og hele er det ikke noe særlig å lage bråk om. Og det er ikke den "hekkans borgerlige drittregjeringas" påfunn, men et minstekrav fra EU's side. Hadde vi hatt en "hekkans sosialistisk drittregjering" i stedet, hadde vi antagelig vært fullverdige EU-medlemmer før vi visste ordet av det, med en langt strengere åndsverklov.

Skrevet

Men vi avslutter diskusjonen om lovforslagshøringene og åndverksloven nå. Det blir litt urelevant i forhold til trådstarters egentlige spørsmål. Dessuten iverksettes vel ikke denne nye loven før til neste år dersom den skulle bli vedtatt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...