Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke bootet ved oppstart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd med 3-4 forskjellige originale cd'er, men det funker ikke. Har cleared cmos og flashet bios, hva kan jeg gjøre? Får ikke opp den derre Boot from CD: i det hele tatt nå... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Flyttes til " PC-en fungerer ikke, og jeg aner ikke hvorfor"

Oi, en ny kategori jo! :)

---

Vil bare si også at det funket fint i går, men etter jeg prøve å innstalere en linuxdistro så klikket alt... :mad:

Skrevet

Hei, har du prøvd noen programvare for å sette opp ny partisjonstabell ?

litt vanskelig å ta i DOS, en metode er å sette den inn som slave i annen maskin og kjøre diskbehandling, fjerne linux partisjonene og formatere

Skrevet
Hei, har du prøvd noen programvare for å sette opp ny partisjonstabell ?

litt vanskelig å ta i DOS, en metode er å sette den inn som slave i annen maskin og kjøre diskbehandling, fjerne linux partisjonene og formatere

Har ikke fått innstalert Linux fordi den ikke vil boote, den eneste som er på disken nå er windows på partisjon C:\

Skrevet (endret)

Skjekk en gang til, da... :p

Har du prøvd med forskjellige kabler og cdrom? Kanskje det er problemet...

Kanskje det er hk som ikke finner cdrommet, kanskje prøve å bruke cdromet på et annet hk og se om den finner den!

Endret av Blackslash
Skrevet

Hvorfor skal jeg putte inn andre deler da? :dontgetit:

Alt fungerer jo utmerket unntatt Boot from CD, tenkte kanskje at det var en patch eller et eller annet jeg måtte stille inn jeg...

Skrevet

Hei igjen , prøv om du får kontakt med disken når du holder nede F8 under oppstart, og sikker modus, eller sist kjente ok tilstand

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...