Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt mye for min del, men jeg liker å ha så lite som mulig på skjermen, pluss at skjermen min ikke er widescreen :p Men ryddig var den, og fint med "open space" midt på :)

Skrevet
Lenge siden jeg har giddi og styra med hvordan UIen ser ut. tenkte jeg skulle få fiksa opp litt på roguen min.

post-107371-1191831511_thumb.jpg

Hvilken addon bruker du til grafikken rundt chat-log/combat-log og action-bars?

Skrevet

Noen som har en link til en versjon av Nurfed unit frames som funker til TBC?

Klarer ikke å finne en jeg, og når jeg laster ned fra nurfedui.net så ser det ut som jeg får noe annet enn jeg skal ha(?)

Skrevet

Trenger nye actionbars! Bartender går til helvette å låser fast bindingsene mine så jeg ikke kan bruke dem i combat :S Har dere noe navn på en anna type action bar ting som funker fint?

Skrevet
Trenger nye actionbars! Bartender går til helvette å låser fast bindingsene mine så jeg ikke kan bruke dem i combat :S Har dere noe navn på en anna type action bar ting som funker fint?

Prøv å laste ned nyeste version du. Bartender henger seg og fungerer ikke ordentlig hvis du har en som er utdatert :)

Skrevet

Lag en tom macro og legg den på alle tomme plasser på stealthbaren. Da vil ikke noe låse seg når du kommer ut av stealth.

Skrevet

Får ikke chronometer til å fungere lenger.. Lastet ned den nyeste versjonen... Noen som har forslag til et godt alternativt... Det må være minimalistisk, slik som chronometer... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...