KimNK Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Altså.. Fikk du ikkje med deg kvifor den forrige tråden blei stengt?
RastaXP Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 O'jays - For the love of money. Trur det er den.. er ige sikker. Ikke skyt meg om jeg tar feil. Men du trådstarter bør prøve den tråden du blir henvist til istedenfor å lage en ny tråd om det samme på nytt.
H4ngm4N Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 O'jays - For the love of money. Trur det er den.. er ige sikker. Ikke skyt meg om jeg tar feil. Men du trådstarter bør prøve den tråden du blir henvist til istedenfor å lage en ny tråd om det samme på nytt. SÅ ikke svar han da. Nå oppfordrer du folk inndirekte til å lage nye tråder isteden får å bruke stickyen!
RastaXP Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 (endret) Yeye, men siden han maser sånn kan han vel like godt får vite det så vi slipper å få enda flere tråder om dette Endret 6. februar 2005 av lord_vivec9
Busky Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Skrevet 6. februar 2005 Altså.. Fikk du ikkje med deg kvifor den forrige tråden blei stengt? jo..har fått det med meg nå
Anbefalte innlegg