Lucifer 666 Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Prøvd GrellM, men jeg får ikke opp vifte hastighet eller temp på CPU her. Ser ikke ut som om den kan justeres uansett
LessThanJake Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Prøv å kjør en "sensors" i terminalen hvis den ikke viser noe må du kjøre en "sensors-detect" eller du må instalere lmsensors, hvis du ikke har sensors. Tror alle slike monitor-programmer bruker sensors.
objorkum Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Prøv å kjør en "sensors" i terminalen hvis den ikke viser noe må du kjøre en "sensors-detect" eller du må instalere lmsensors, hvis du ikke har sensors. Tror alle slike monitor-programmer bruker sensors. Jepp.
Lucifer 666 Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Skrevet 6. februar 2005 Prøv å kjør en "sensors" i terminalen hvis den ikke viser noe må du kjøre en "sensors-detect" eller du må instalere lmsensors, hvis du ikke har sensors. Tror alle slike monitor-programmer bruker sensors. Ehh, hvordan gjør jeg det? Prøvd å skrive "sensors" i konsole som kommer opp når jeg går inn på terminal under system, men jeg får bare <command not found>
Gronz Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Prøv å kjør en "sensors" i terminalen hvis den ikke viser noe må du kjøre en "sensors-detect" eller du må instalere lmsensors, hvis du ikke har sensors. Tror alle slike monitor-programmer bruker sensors. Ehh, hvordan gjør jeg det? Prøvd å skrive "sensors" i konsole som kommer opp når jeg går inn på terminal under system, men jeg får bare <command not found> Skriv sensor<tab><tab> Da skal du få opp en liste over kommandoer som begynner på "sensor". Prøv deg litt fram med disse.
objorkum Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Som root? Du må då installere lm_sensors. Prøv Mandrake sitt pakkesystem. Eg kan ikkje Mandrake med det skal vel kunne gjerast med urpmi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå