Gå til innhold

Radeon 9800 Pro + hvordan i helsike få til tv?!


kizzykazz

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har et Radeon 9800 Pro 128 mbram kort, og har prøvd en rekke ganger med å få til tv. Fatter ikke hvordan skal få det til. Har ikke lastet ned noen nye drivere eller noe.

 

Trodde det skulle gå bra da jeg plugget i kabel, og på tv-en kommer oppstarten til pc-en. Så blir alt svart, og det fungerer ikke på den vanlige crt-en min heller. Noen som vet hva jeg gjør feil?

 

Takkj for alle svar

 

Mvh

 

 

 

Kizz

 

 

EDIT: Link til kortet

Endret av kazzkizz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker du ATI Control Panel eller Catalyst Control Center? Det er litt forskjellig fremgangsmåte på disse to. Siden du sier du får frem bildet ved oppstart, er alt koblet riktig, det er en inntilling som skal til tenker jeg. Let litt etter "Switch among display" eller lignende...

Lenke til kommentar

vell.. om jeg skal ha tv på mitt 9800pro kort kobler jeg kablen i så trykker jeg på tv'n.. gadd ikke koble i ledningen for å vise dette på bilde... men det skal være så enkelt.. sånn ser min ut

 

-edit-

eventuelt trykke der det står "TV" for å få mer avanserte instillinger for tv'n

Endret av kjellthore
Lenke til kommentar

den vises sånn hos meg for jeg har 2 pc-skjermer.... (har med andre ord ikke en dritt å si) :)

 

-edit-

 

kom på noe.. du kan ikke bruke den breie utgangen til pc skjermen om du skal bruke tv-ut.. det er ivertfall sån på min.. (husker bare ikke hva den utgangen heter.. )

Endret av kjellthore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...