Gå til innhold

Gran Turismo 3, 100%?


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
tsk tsk jeg har 99,6 men måtte nylig amputere hendene og har derfor ikke mulihet til å fullføre

Du skriver bra til å ha amputert hendene :roll:

 

bare en tanke

HALLO? Han sitter jo seff med tunga på en touchscreen! :ermm:

 

-- Tror han kødda...

 

Husker ikke hva jeg hadde, hadde 80% elns på GT3.

 

GT4 er i huset sammen med ei nydelig T-skjorte så nå er det bare å vente på sommern så jeg kan sitte ute med T-skjorta og spille! :wee: (Og capsen da, men den fikk jeg ikke)

 

Har hele 0.8% på GT4. Likte bruktbiler og måten spillet var satt opp på. "events" er vel nå blitt det samme som "beginner / amateur / professional" nå? På en måte? Og "city tracks", "world tracks" (elns) osv har blitt til bare et sted hvor man kan kjøre for å tjene $ , just for fun på en måte? Har ikke helt satt meg inn i det, men moro er det.

 

EDIT: Ble nesten litt OT her, men siden jeg på så god vei, er det noen som har overført de 100k kronene fra GT3? Lot være jeg, syns det heller er mer moro å bygge seg opp fra bunnen. Eller?

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
tsk tsk jeg har 99,6 men måtte nylig amputere hendene og har derfor ikke mulihet til å fullføre

Du skriver bra til å ha amputert hendene :roll:

 

bare en tanke

HALLO? Han sitter jo seff med tunga på en touchscreen! :ermm:

 

-- Tror han kødda...

Jeg var relativt sikker på at han kødda. Det var derfor jeg skrev det jeg skrev :roll:

 

Bare en tanke ;)

Lenke til kommentar
EDIT: Ble nesten litt OT her, men siden jeg på så god vei, er det noen som har overført de 100k kronene fra GT3? Lot være jeg, syns det heller er mer moro å bygge seg opp fra bunnen. Eller?

Begynte fra bunnen jeg. Mye morsommere det! Og GT 4 er jo endel lettere enn GT3 i starten også.

Lenke til kommentar
............... men siden jeg på så god vei, er det noen som har overført de 100k kronene fra GT3? Lot være jeg, syns det heller er mer moro å bygge seg opp fra bunnen. Eller?

GT4 Er helt konge!

 

Når jeg leste at man kunne overføre fra GT3 syns jeg at det var noe dritt, for jeg hadde masse cr. (96%fullført elns), og at man lett kunne bli fristet til å "jukse" seg i full gang med GT4, men det kom som en lettelse at det var kun 100.000cr. for da var det begrenset.

Så gjorde likesgått det med engang kjøpte meg en BMW M3 '04....Helt RÅ!

Og lappene fra Prologue, men fikk bare lisensene a og b, og ikke medaljene over, det var ganske genialt. Så man kan fortsatt kjøre lisensene og får medaljer og evt. biler uansett.

(Lett trim av M3, Nürburgring på 8:11.)

Endret av Totte-
Lenke til kommentar
Noen som vet om det vil fungere 100% vist jeg hadde kjøpt det til ps2, og brukte en ps2 emulator på pc`n ?

Kan nesten garantere at det ikke vil funke 100% med emulator. Hvis det overhodet kommer til å funke, så vil det nok kræsje ofte, og du vil få veldig lav framerate.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...