Gå til innhold

EU klient på US Server

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

noen som hvet om det går? Eller må jeg evt kjøpe us versjon og fake en adresse i australia/canada for å få godtatt eu visa, noen som har prøvd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jepp du må nokk ha en US retail og en adresse i statene, evt. en kompis i statene.

Eller du kan smøre deg med tolmodighet blizzard sier at dem etter hvert skal fjerne "sone" sperra, for "blizzard" tidsbegreper se

denne, nesten like greit å gå for US retail da ;)

Endret av Bad_Byte
Skrevet

Jeg har noen venner i USA jeg vil spille med, har spilt sammen med de i snart 10 år i forsjellige online spill, fra muds til Ultima Online, Planetside, DAoC, City of Heroes og nå WoW. Samtidig har jeg bekjente i Norge jeg vil spille sammen med også.

Øystein

Skrevet

Hei !

Jeg spiller på en U.S. server (Mannoroth PVP) som er tjokka full av spillere fra hele verden.

Det er massevis av folk fra skandinavia som spiller der også. Det er overhode IKKE noe problem å registrere U.S. account og oppgi norsk VISA kort som betaling. Kan legge til at det er NULL lagg å spille på en U.S. server (kan dog bli litt lagg når det er over 1000 spillere i Ironforge samtidig, men mest da rundt auksjonshuset).

Jeg kjøpte en WOW key på eBay for 250 kroner og registrerte meg på account siden på WOW hjemmesiden. Jeg brukte samme beta klient som jeg hadde i U.S. beta, som nå senere har blitt patchet opp til nyeste versjon uten problem.

Jeg har skrevet at jeg bor i Australia og satt samme gateadresse og postnr som registrert på VISA kortet mitt. Planen var å kjøpe gamecards etter den første gratis måneden, i tilfelle de ikke kan trekke penger fra norske VISA kort. Dette har dog vist seg å ikke by på noe problem og de trekker pengene uten spørsmål når måneden skal fornyes.

Har en lvl 31 Rogue og 17 hunter foreløpig, digger dette spillet RÅTT !!

Skrevet

Fett

Mulig det blir wow spiller av meg og da. Grunnen til at jeg vil på us servere er at Guildet vårt fra AO har flyttet til usa serverene. Og er mye gøyere å spille med venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...