Gå til innhold

Når kommer Nokia 3230?


voluz

Anbefalte innlegg

Synes den kommende Nokia 3230 ser ut til å være den første bra mobiltelefonen fra selskapet på årevis. (Med to hederlige unntak, Nokia 6230 og Nokia 6630).

 

Som viktigste punkt kjører den Symbian, men i tillegg ser den ok ut (kopi av SE T610), har radio/mp3, EDGE og alt det andre Symbian-telefoner tilbyr. (Bare mangelen av 3G gjør at den ikke får 10 av 10 på min poengskala, men ser ikke helt behovet for 3G enda så dyrt som det er - og så få tjenester som enda tilbys.)

 

Uansett - mitt spørsmål er: Noen som har peiling på når telefonen faktisk dukker opp i butikkhyllene? Ser at den skal bli lansert i 1. kvartal, men noen som har noe mer nøyaktig tidspunkt?

 

Her er en link til informasjon om telefonen på Nokias nettsider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er jo halvveis i februar nå jo! hvor er den?! hva skal folka ha a? den svarte eller røde?

Jeg skal ha den svarte. ;)

 

Skal ha full handsfree-sett med mic, holder/lader, høyttaler osv. i bilen, og den passer best sammen med det svarte interiøret. :p Skal ha navigasjon på den så, hehe... ;)

Lenke til kommentar
Ser ut som en genial telefon. Har jo "alt" :)

Da synes jeg det er rart at den skal koste ca 3000 kr

Den har ikke "alt"..... den mangler 3G. ;) Sikkert derfor prisen er litt dumpa... kanskje de som har tenkt å kjøpe Symbian-telefon idag er skeptiske til å kjøpe en som faktisk ikke har 3G nå som det endelig er tilgjengelig...

Lenke til kommentar

Uff... der var Nokia 3230 uaktuell for min del. :whistle: Den nye 6680 inntar nok 1. plassen på kjøpslista mi nå isteden. ;) Ikke like lekker, men når man først har muligheten til å få "alt" i en ok utseende 3G-telefon så må det nok bli 6680 isteden. :thumbup: Skulle nesten venta på et par modeller med Symbian 9 nå (ettersom de blir enda bedre, mindre og lekrere), men det blir for lenge å vente. :cool:

 

Nokia er visst tilbake - etter 4-5 års dvale... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...