Gå til innhold

Diablo II: hjelp til å plassere statpoints

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Trenger litt hjelp til å plassere statpoints.

Build: Hammerdin

Lvl: 53

Str:100

Dex:63

Vit: 126

En: 19

Hat totalt 45 statpoints som jeg skal plassere, hva burde jeg velge?

Endret av nd4spd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville lagt mer i STR for å kunne bruke det utstyret du etterhvert skal ha.

Rundt 135 er anbefalt i DEX for å få max blockrate (hit er litt unødvendig da holy hammer utgjør det beste våpenet.

Alt annet pøses inn i VIT.

Energy skal ikke ha noe!

Skrevet (endret)

Ingenting strength, det får du av stuff og charms osv. Nesten alt på Vit egentlig, trenger mye liv.

Ikke ta no på mana, du trenger ikke mye mana til hammerdin, du får det du trenger av stuffet.

Dex helt til du får maxblock med stuffet ditt...

Endret av MeSa
Skrevet
Ingenting strength, det får du av stuff og charms osv. Nesten alt på Vit egentlig, trenger mye liv.

Ikke ta no på mana, du trenger ikke mye mana til hammerdin, du får det du trenger av stuffet.

Dex helt til du får maxblock med stuffet ditt...

du. det er ikke særlig lett å få 100 + strength i forskjellige items.. Flere våpen, armors krever nesten 200 strength etterhvert, så putt på strength, dex, og vitality.

Skrevet

Hammerdin trenger ikke slike armorer. Man kan bruke fint Guardian Angel (118 str trur jeg)

Det får du av charmer, og av annet stuff du har på.

Hammerdin er egentlig best uten noe som helst strength, men man trenger litt for stuff, men helst minst mulig. (Enigma krever lite strength om man bygger det i Dusk Shroud armor, men da er Enigma dyrt da) (men trur en god hoto var verdt en enigma non ladder...)

Skrevet

Med min zealot på level 86 hadde jeg 100 base strength, og med items hadde jeg 240 strength... Og dex klarte jeg meg fint med 140 uten items og hadde 275 med items.

Så vil ikke anbefale mer strength, kanskje litt mer dex for våpenet, Så er resten av statsa i vitality. Men enigma er et must for hammerdins, teleport til motstanderen og spamm hammers xD

Hva andre skills skal du bruke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...