Gå til innhold

Treg Plextor 24x !!! :o(


Anbefalte innlegg

jeg kjøpte en Plextor 24X10X40X IDE CD-brenner retail i dag. Men ble ganske skuffet! å brenne en cd plate på 24x tok 7 min og 30 sek gjennomsnitt i win 98 og 6 min i win xp. Musikk cd tok 8 min 21 sek i win 98. Jeg har prøvd båden den cd plata som fulgte med og Verbatim 24x cd plater. Min maskin er en AMD 1200, 768 ram, 80 gb hd (fordelt på 1.76 gb, 31,6 gb, 15,7gb, 15,6 gb, 7,79 gb og 1,9 gb) 1 scsi cd-rom (36x). Jeg bruker nero brenneprogram som fulgte med. Hva kan være galt? det skal da ta mellom 3-4 minutter å brenne en cd på 24x.

 

Hilsen "skuffet"

 

[ Denne Melding var redigert av: lars33lars på 2001-11-17 08:05 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kompis av meg har samme saken - han må slå av DMA i bios på A7M266'n ellers bugger 60GXP'n og han må reinstallere. Problemet hans bli at en CD tar 8min å brenne på max fart... akkurat som deg. Hvis du brenner fra en "treig dritt disk" på 2GB eller som ikke har DMA eller er veldig fragmentert så vil du få akkurat det samme.

 

Thank Plextor for Burnproof :smile:

Lenke til kommentar

aaahh!! alt funker nå! brente cd på 4 min å 6 sek. og musikk cd på 4 min og 4 sek! jeg oppdaterte biosen på hovedkortet! funka det som bare det! bufferen stabil å grei! eneste at jeg ikke restarta å gikk i ledetekst, men gikk fra windows til ledetekts. alt klikka å måtte innstallere win 98 og xp på nytt :/ men nå skal jeg legge meg!! takker alle sammen som har hjulpet meg på veien med drivere av alle slag og tips! :grin: :grin: natta folkens!

 

[ Denne Melding var redigert av: lars33lars på 2001-11-20 04:07 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...