Dʋgɢtung Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Jeg kan ærlig talt si at jeg ikke er veldig imponert. Synes det lignet litt på Riddick-grafikken egentlig. Greit, der er grafikken veldig fin, men for en neste generasjons konsoll som PS3, Xbox 360 eller Nintendo Revolution vil jeg egentlig kreve mer.
TCi Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Jeg kan ærlig talt si at jeg ikke er veldig imponert. Synes det lignet litt på Riddick-grafikken egentlig. Greit, der er grafikken veldig fin, men for en neste generasjons konsoll som PS3, Xbox 360 eller Nintendo Revolution vil jeg egentlig kreve mer. Riddick grafikken kan ikke måle seg i det hele tatt. Grafikkmotoren til Unreal 3 er mange ganger mer avansert enn Riddick sin. Dessuten må du ha en 64bit CPU for å takle kalkulasjonene som den har. Last ned demonstrasjonsfilmen til Epic og se hva motoren kan gjøre (Google it). En annen ting så er ikke motoren ferdig enda, da den kommer tidligst i 2006. Så det du ser på er betaversjonener mest sannsynlig (om ikke alfa).
ZeroFlameX Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Flått grafikk dette, men har en følelse av at det er crap, i forskjell til hva vi virkelig kommer til å se i en nærm framtid..
slash Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Flått grafikk dette, men har en følelse av at det er crap, i forskjell til hva vi virkelig kommer til å se i en nærm framtid.. Crap er det ikke. Vi som liker å holde oss oppdatert vet at dette er neste steg i utviklingen. Så om ikke noen sitter å knuger på et hemmeligholdt prosjekt en eller annen plass, med _ekstreme_ hopp i teknologi, så er dette omtrent standarden av det du vil se nå i nermere fremtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå