Trygve Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Kan warlocken få skills så den kan springe fortere? Slik som rogue med sprint og hunter med aspect of the cheetah
haarod Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Nei. Den kan ikke det. De eneste med speed increase før mount er: Shaman (Ghost Wolf lvl 20) Druid (Travel Form lvl 30) Hunter (Aspect of the cheetah lvl 20) Rogue (Sprint lvl 10)
Zindre- Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 (endret) De får gratis mount på lvl 40, men ikke noe annet som jeg kjenner til nei. Sett forresten opp Dash under druid HKoN- Endret 4. februar 2005 av Zindre-
Thraze Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Mage'ens "Blink" spell kan også brukes som en slags "speed enhance"
Trygve Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Skrevet 5. februar 2005 De får gratis mount på lvl 40, men ikke noe annet som jeg kjenner til nei. Får alle warlock gratis mount? Hvordan ser den ut?
haarod Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 En ildhest. Du kan se den på www.worldofwarcraft.com
Djevlen Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 De får gratis mount på lvl 40, men ikke noe annet som jeg kjenner til nei. Får alle warlock gratis mount? Hvordan ser den ut? Se på bunnen her.
Trygve Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Skrevet 5. februar 2005 Hvis jeg er en gnome warlcok blir den vel litt stor
Djevlen Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hvis jeg er en gnome warlcok blir den vel litt stor Alle mounts og pets og det som er blir "size-adjusted" til den rasen du spiller.
Trygve Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Skrevet 5. februar 2005 Hvis jeg er en gnome warlcok blir den vel litt stor Alle mounts og pets og det som er blir "size-adjusted" til den rasen du spiller. Ok, men synest uansett den vanlige gnome mounten er tøffer
Djevlen Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hvis jeg er en gnome warlcok blir den vel litt stor Alle mounts og pets og det som er blir "size-adjusted" til den rasen du spiller. Ok, men synest uansett den vanlige gnome mounten er tøffer Det er ingenting som hindrer deg fra å kjøpe den, men da må du jo som kjent punge ut med minst 40gull. Warlock mounten er jo helt 100% gratis. Dessuten synes jeg den er tøffere. Men smaken er jo som baken...
Trygve Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Skrevet 5. februar 2005 (endret) Hvis jeg er en gnome warlcok blir den vel litt stor Alle mounts og pets og det som er blir "size-adjusted" til den rasen du spiller. Ok, men synest uansett den vanlige gnome mounten er tøffer Det er ingenting som hindrer deg fra å kjøpe den, men da må du jo som kjent punge ut med minst 40gull. Warlock mounten er jo helt 100% gratis. Dessuten synes jeg den er tøffere. Men smaken er jo som baken... Er det mulig å ha begge? EDIT: Får mage og gratis mount? Endret 5. februar 2005 av Limited_Edition
haarod Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Mage får ikke gratis mount. Det er bare paladins og warlocks
Djevlen Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/mounts.html Paladin og Warlock er de eneste som kan summone mounter. Derfor også de eneste som får egne mounter. Du kan også finne spesielle mounter rundt om i verdenen. Om du kan ha begge vet jeg ikke, men en warlock kan ihvertfall kjøpe seg den mounten han vil ha. (såfremt hans reputation er høyt nok)
Trygve Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Skrevet 5. februar 2005 Druid (Travel Form lvl 30) Hvordan ser den ut?
haarod Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Ser ut som en puma. Den er svart hvertfall, vet ikke om det er noen forskjell fra tauren og NE, men vet at det er forskjell fra cat form mellom tauren og NE druid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå