haarod Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 (endret) Jeg så jo at en eller annen hadde lagd en tråd om mages. Da tenkte jeg at vi kan ha en om rogues. Hvis det er noe dere lurer på angående rogues så bare spør her, f.eks. når du får de og de skillsene, poison, hva som er bra for en rogue, talent builds etc. Selv lurer jeg ikke på noe akkurat nå, men kan vel si at jeg kommer til (tror jeg på det nåværende tidspunkt) spille undead rogue i retail. Eneste grunnen til det er vel at jeg syns de er kulest som rogues. EDIT: For de som vil prøve ut talents og sånn: www.classesofwarcraft.com Endret 4. februar 2005 av HKoN-
Sir Zu Zwat Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Ja, jeg kan starte. Har noen en bra talentbuild til Rogue ?
akarno Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Er lvl 20, og kan i TEORIEN begynne med poison, (er horde) men er man nødt til å gjøre det lvl 26 elite questet for å få det? Virker jo helt umulig! Orker ikke stresse med det nå i FB, skal _seff_ være rogue i retail også ^^
Nitrius Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 vet at det finnes to slike tråder om rogue, en jeg lagde og en som spurte om rogue alliance hvorfor ikke forsette på de? istede for å ha mange?
akarno Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 (endret) En grunn: Jeg er ikke Alliance Men om du forandret emnet littegranne kunne jo det gått fint (?) Endret 4. februar 2005 av Icluz
Nitrius Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 (endret) denne tenkte jeg på: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=363947&hl= Tråden er blitt ganske så stor, men har død ut litt i det siste... Endret 4. februar 2005 av ToxicMan
akarno Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Må beklage; trodde du mente <Spørsmål om Rogue, Alliance>
Dandar Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 (endret) Hvilke våpen er best å bruke på en Rogue ? feks. Sverd/Dagger eller Dagger/Dagger (Dual Wield) osv... Endret 4. februar 2005 av Dandar
akarno Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Jeg bruker ett sverd og en dagger. Sverdet er utrolig bra damage, mens med dagger holder jeg på skills som backstab o.l. Til ranged bruker jeg bue. Er ikke sikkert dette er det betste da
haarod Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Skrevet 4. februar 2005 Jeg bruker et sverd i offhand og dagger i mainhand. Hender jeg bruker dagger i begge, avhenger av hva slags våpen jeg har tilgjengelig. Bruker jo det beste
Dandar Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 (endret) Passer ikke bue bedre en rifle til en Gnome ? Ikke at den tar mer damage elns. Rifla er jo nesten like stor som Gnomen... Endret 4. februar 2005 av Dandar
haarod Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Skrevet 4. februar 2005 Har ingenting å si. Gnome Mage/Warlock bruker jo stav som er 3 ganger så lang som den.. :/
haarod Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Skrevet 5. februar 2005 Her er en build jeg lagde nå. Så jeg lurer på om den duger noe særlig i PvP. Subtlety 14 Pts Master of Deception 3/5 Camouflage 5/5 Opportunity 5/5 Ghostly Strike 1/1 Combat 34 Pts Improved Sinister Strike 2/2 Lightning Reflexes 5/5 Improved Backstab 3/3 Precision 5/5 Improved Evasion 2/2 Improved Sprint 3/3 Dual Wield Specialization 5/5 Sword Specialization 5/5 Aggression 3/3 Adrenaline Rush 1/1 Assassination 3 Pts Improved Eviscerate 3/3
Gainwardrobe Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hvorfor ikke kalle tråden "den store rogue tråden"? Uansett, så vil jeg ha et sverd og en dagger til min rogue. Skal være dwarf rogue i retail. Er det sant at dwarf er spillets sterkeste rase, til og med sterkere en tauren? Mener å ha lest det et sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå