Gå til innhold

Ikke bilde på ny Dell 2001FP


Robriks

Anbefalte innlegg

Fikk min ny Dell 2001FP (skjerm) i dag. Den var superfin til å begynne med. Etter å ha prøvd den i ca 1/2 time gikk jeg fra maskinen så lenge at skjermspareren ble aktivert, da jeg skulle ha liv i maskinen igjen var skjermen helt sort. Og siden har den vært det. Ser ut som alt er ok, det er lys i power lyset i skjermen med det dukker ikke opp noe bilde. Har prøvd både analog og digital inngang. Har hørt om døde pixler men her er alle pixlene døde. Noen som har en løsning eller er det bare å ringe dell på mandag morgen?

Maskinen er ok for gammelskjermen virker som den altid har gjort.

 

*Emnefeltet er endret til noe mer beskrivende. "HJELP MIN NYE SKJERM STREIKER" forteller ingenting, og caps lock er også fy-fy. Det skal ut i fra emnefeltet være mulig å skjønne hva trådstarter lurer på. Husk å lage et bedre emnefelt neste gang. Rikky*

Endret av Rikky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom det på ett eller annet finurlig sett hadde vært feil oppdateringsfrekvens, ville dette vært indikert på skjermen.

 

Når det ikke dukker opp noen menyer eller valgindikasjon heller, vil jeg tro at det er noe mer alvorlig...

 

La meg ta en telefon til Gold Support... ;)

Brb...

 

Pokker - stengt der også!

Endret av RoKo2001
Lenke til kommentar

Jeg fikk også min 2001FP idag :) MEN, plutselig etter er reboot (ikke konf. endringer) er og blir bildet borte, det er lys i skjermen, man altså ikke noe bilde. Dette gjelder med DVI. Har testet med en annen skjerm jeg har, den fungerer fint på DVI, har også prøvd å bytte skjermkort, et gammelt 64MB geforce kort med dvi, og opplever akkurat det samme der, lys i skjermen, men ikke bilde. Jeg har selvfølgelig også sjekket input velgeren, og at oppløsninen står til noe skjemen ikke takler.

 

Og selvfølgelig har ikke dell support i helgene :( men de har jo next business day garanti på skjemen iallfall. :)

 

Det er jo så typisk, men men... :(

Endret av hwl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...