Gå til innhold

Svenske/ danske webshopper


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er litt på jakt etter svenske og danske webshopper som selger bærbare PCer.

 

I Danmark vet jeg om disse:

 

PRC-direct.dk / Zepto.dk

Laptops.dk

Laptop4u.dk

 

I Sverige vet jeg egentlig kun om PRC-direct.se / Zepto.se

 

Ikke noe problem med de butikkene der (som jeg vet), men jeg skulle gjerne også sett prisnivået på f.eks. 1557 modellene og Elitegroup sine PCer...

 

Så er det noen som vet om noen webshopper som selger de modellene, eller andre for den del?

 

- Amund

Endret av amundsf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du er ute etter å kjøpe bærbar i Danmark eller Sverige tror jeg vinninga går opp i spinninga. Tungvint hvis det skulle skje noe og prisene er da vel ikke så forskjellige.

Spurte ikke etter mening om det lønner seg :p

 

Er fullstendig klar over fordeler/ ulemper, og at prisene ikke er så veldig forskjellig.

 

Mer alikvel interisert i webshopper fra de landene, uten at jeg orker å gå innpå hvorfor....

 

- Amund

Endret av amundsf
Lenke til kommentar
databutikken, itbutikken og komplett har alle avdelinger i danmark og/eller sverige...

Har funnet ut det. Har funnet ganske mange siden jeg posted sist her. :!:

 

Dvs. å finne webshopper som selger nerker som Acer, Apple, Asus, Fujitsu-Siemens, HP, IBM og Toshiba er ikke noe problem. Har så vidt også funnet par som selger Aopen 1557.

 

Men er det noen som kan hjelpe til med med flere webshopper som selger Elitegroup, 1557 maskiner, Compal etc.? Syns dem er vanskelige å finne :hmm:

 

 

Og en annen ting: Finnes det noen lignende sider som hardware i Danmark/ Sverige? Man har vel Tweak.dk i Danmark. Men finnes det flere, tenker da spesielt på Sverige....

Endret av amundsf
Lenke til kommentar
Hvis du er ute etter å kjøpe bærbar i Danmark eller Sverige tror jeg vinninga går opp i spinninga. Tungvint hvis det skulle skje noe og prisene er da vel ikke så forskjellige.

Spurte ikke etter mening om det lønner seg :p

 

Er fullstendig klar over fordeler/ ulemper, og at prisene ikke er så veldig forskjellig.

 

Mer alikvel interisert i webshopper fra de landene, uten at jeg orker å gå innpå hvorfor....

 

- Amund

:tease:

 

Lykke til da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...