Gå til innhold

Hva kan jeg ta for ett Geforce FX5200 ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Ålesund ja.. Det ante meg at det var noe slikt.. Jeg jobbet en stund som kvelds og helgehjelp på en elektrokjede i Trondheim og gjett hvem som ville prute på varene... 90% av de med møre/nordvestlandsdialekt prøvde seg.. ca 10% av resten prøvde seg.. (Bare til opplysning: Ingen fikk noe rabatt) Jeg sier ikke at alle er like gniene, men trenden er klar og du virker ikke akkurat som noe unntak.

Thi-hi! :p

"Ålesundere" ja.. har godt kjennskap til dem..Driftige folk med sans for penger... Noen vil kalle dem griske gniere ja... :p

Lenke til kommentar
Jeg fikk det med 75% rabatt da... det kostet 1899 fra før og 256MB kostet 2699,- på Spaceworld..

For å si det sånn: Det er en grunn til at de gikk konkurs. Det tror jeg en hver butikk ville gjort hvis de skulle drrevet med sånne priser...

 

Synes jeg ser Rema lanserer en ny prispolitikk: 49,90 for 1L melk, 89,90 for Kneipbrødet, 129,- for en grandis... De hadde nok fort gått konken de også. Selv med 50% eller 75% rabatt ville kundene skydd de som pesten.

Da skal iallefall ikke jag handlet på Rimi, eller forresten det finnes jo ikke noen Rimi'er lenger nå nei, det er Bunnpris nå.. :D

 

Men nå har Spaceworld gjenoppstått billig :D

Kjøpte noen varer der forleden :

Razer Diamondback Chameleon 400kr (byttet den inn igjen, de hadde Magma til 200kr på Expert, lagersalg)

SE K700i : 3200kr (Byttet den også, 2400kr påElkjop.no)

CS : CZ 99kr Billig, billig, billig :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg fikk det med 75% rabatt da... det kostet 1899 fra før og 256MB kostet 2699,- på Spaceworld.. Og det er heller ikke åpnet...

 

EDIT : unødvendig quoting..

Rundt 2k for et fx5200-kort!? Tror ikke det nei...

DEt var i sommer...

Hehe tror aldri at man har kunnet finne Fx 5200 kort til 2600 kroner. Har aldri sett det hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...