DarkShadawg Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Greier rett og slett ikke å holde soldatene tilbake lenge nok, pleier å sette opp turretsene på hver side i rommet men har også prøvd å mure meg inn bak alle 3 utafor.. Har dere noen tips om hvordan jeg kan sette den opp slik at jeg ikke dævver så fort?? Her er screenshot for å vise mer nøyaktig hvor jeg er;
eught Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Gå litt bortover i korridoren til et annet rom. Det gjorde jeg, og det var mye lettere å forsvare seg der.
Torjus Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Spør her du: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=328714&st=980
Den Polse Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 På de stedene man må sette opp sentry guns, så er det bare å save rett før og prøve og feile med hvor det er best å sette opp sentry'er. Viktig å sette dem slik at det er vanskelig å kaste granater på dem, siden det er de som virkelig herper dem. Hvis man er temmelig aktiv selv og "avlaster" sentry'ene, så bruker det å gå bra.
Bautastein Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 På www.gamespot.com finner du en genial guide til akkurat dette stedet. Du trenger ikke bruke en kule, kun gravity-gun. Jeg mistet ingen hp her på normal ved å følge den guiden. I hovedsak går det ut på å stenge den ene veien med kasser og tønner, for deretter å sette opp turretsene hver sin vei. Du gjemmer deg i hjørnet og plukker opp alle granater som kommer med grav-gun. Du må dessverre være medlem av gamespot for å få tak i videoen om hvordan gjøre det (gratis).
DarkShadawg Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Skrevet 4. februar 2005 Takk for alle raske svar skal prøve ut teoriene..
Tom_F Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Det jeg gjorde, var å slenge to turrets opp i 2. etasje, stable kasser og tønner for å bygge en "trapp" opp for meg selv, hive den siste turreten opp i 2., og så skynde meg opp dit selv. Jeg satt og koste meg bakerst i en celle, mens turretene gjorde jobben....:-) Den ene turrenen falt riktig nok over ende en gang, men dog:-) Det skal sies at jeg slet enormt med det stedet der før jeg fant ut at det gikk an å trekke seg tilbake til 2. etasje:-)
Magellan Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Sleit en del med den delen jeg også. Mener å huske at jeg gikk inn i det andre rommet (der hvor det er en kasse med uendelig ammo). Stablet opp masse kasser og tønner og satt opp ett turret ved hver inngang. Det siste holdt jeg opp fremfor meg. Det funket fett da soldatene var mer opptatt av å skyte på turret enn på meg, samtidig som jeg sparte ammo ved å bruke turret som maskingevær. Tror det var på denne måten jeg klarte det. Måtte prøve så mange ganger at jeg husker ikke helt sikkert hvilken metode jeg klarte det med
DarkShadawg Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Skrevet 5. februar 2005 Fikk det til ved å bruke pinglebolle sitt råd, ved å sperre den ene inngangen der hvor turretsene er, og sette alle tre ved den andre.. måtte være litt aktiv selv når de flyvende kutterne kom, men ellers funka det fett!"
Shotherra Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Jeg hadde faktisk en turret med meg... Og hvis jeg ikke tar feil så står det 3stk der som man skal plassere... satte 2 på hverside og trengte bare å se på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå