lassi90 Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 vil du har verdens beste musematte til under 50 lappen ?? . vel da er dette noe for deg.. jeg har lenge fundert på å kjøpe med en icemat ellr no lignende men så kom en genial kompis av meg på å kødde til litt plexiglass , prob'et er d at plexi er jo så altfor glatt å altfor klart sånn at med mindre du har kulemus vil den skjinne igjennom , så d du gjør skaff deg no plexi , koster ca 50 kroner . kutt til sånn som du vil ha d , å puss d grovt !! tada !! du har deg en cpl verdig musematte . hvis d er non spørsmål så er d bare å si ifra !!!
Vågebu Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Det er og mulig å kjøpe et ark med ovnsteflon på clas ohloson, og feste det på en treplate
sigen Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Dette har blitt gjort på forumet før, men bra at andre kommer på det! Den med treplaten og teflonbelegget hørtes smart ut
Heatsink Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Den med treplaten og teflonbelegget hørtes smart ut og ikke minst vakkert
Thel Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Hmm, smart idè, skal teste dette selv med noe plexi jeg har i kjelleren, blir nåkk bedre en min telenor matte (gamer ikke så mye) Skal komme tilbake med resultat, kansje noen bilder også!
ehs5 Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Den med treplaten og teflonbelegget hørtes smart ut og ikke minst vakkert :!: Lurer på om jeg skal fikse noe sånt.
Vågebu Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Holder på med det selv, men er ikke kommet lenger enn litt høvling av treplaten enda.
TheDarkListener Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Det er og mulig å kjøpe et ark med ovnsteflon på clas ohloson, og feste det på en treplate Har gjort det samme, men med en papplate. Funker bedre enn noe annet jeg har prøvd.
Skjold Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hva med å slenge opp en link til teflonplatearket..? Finner det f*** ikke!
Khalifen Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hva er meninga med å lage en helt lik tråd som den forrige din, som ble stengt pga. at det fantes en lignende tråd HER!
Black Star Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Så da stenger vi denne OGSÅ (se forrige innlegg), og hvis trådstarter ikke har lært nå, så gir vi ut en advarsel.
Anbefalte innlegg