Ravn Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Lurte på å spille en rogue med dual swords? Har dette noe å fare med, eller er rogues knives only i bunn og grunn? Fikk litt lyst til å spille human rogue med dual swords (pga. sword bonusen m.m.) Innspill?
PcT Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Swords funker bra... Du kanke bruke ambush eller Backstab men du får en høy DPS økning i SS (Sinister Strike) Spørs hva du vil kjøre som
uberhunter Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Du kan kjøre dagger i main hand og sverd i second hand. Da kan du bruke ambush/backstab også.
Sepo Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 (endret) I hvilken by kan en NE rouge lære seg å bruke sverd? Sist jeg spurte en weapon master kunne jeg bare lære meg fist-wep og staves... Endret 4. februar 2005 av Sepo
Falconetti Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Woo Ping i SW kan traine sverd. Best vil det nok være å bruke sverd i main hand og dagger i off hand.
purpledonkey Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Du kan kjøre dagger i main hand og sverd i second hand. Da kan du bruke ambush/backstab også. Trodde ikke det gikk an. Går hvertfall ikke an med alle sverd.
M@R7!N Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Main hand swords kan du bare bruke i main hand, men one hand swords kan du bruke i hvilken du vil. Dual wielder selv 2 swords, gjør en god del mer dmg enn om jeg bruker 1 dagger og et sverd. Har hørt at det er lurt med et high dmg våpen i main hand pga Sinister Strike, og bruker derfor et litt tregere 1h sword. Har også macro sånn at jeg kan starte med ambush og bytte til 2 sverd hvis jeg vil. Men bruker ikke ambush lengre da jeg har cheap shot
Lacim Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Når man soloer er jo cheap shot kjekt, men i party, gjerne med flere rogues er det kjekt å kunne bruke ambush. Jeg har lett litt etter håndbyttemacro, hvor finner jeg det? Eventuelt hva skal skrives?
haarod Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Selv bruker jeg mace i en hånd og dagger i den andre.. neida Bruker dagger i mainhand og sword/dagger i den andre. Avhengig av hva slags våpen jeg får fra quests eller kjøper. Hvis jeg har en bedre dagger enn sverd bruker jeg selvfølgelig sverd.
haarod Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Ops, mente selvfølgelig. Da bruker jeg dagger (Sorry for at jeg ikke editer, men er noe rart med internetten nå så jeg kan bare bruke fast reply )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå