Thullball Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Jeg har et problem, prøver å sette inn verdier fra en database men får det ikke helt til. Vet hvordan jeg setter inn statiske verdier i en JList eller (DefaultListModel) som er mer riktig å si, men får ikke til å hente verdiene fra ResultSet inn i enten String[], ArrayList eller Vector. Sikkert ikke store saken men jeg står helt fast. På forhånd takk!
Mr.Garibaldi Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Hvordan er det du prøver å gjøre det nå? Har du prøvde noe som dette: JList test = new JList(enMetodeSomReturnererArray()); Object[] enMetodeSomReturnererArray(){ //henter ut dataene fra databasen //legger dem i arrayen //sender tilbake arrayen }
Thullball Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Skrevet 3. februar 2005 Jeg fikk det til... liten fillefeil som skapte NullPoineter i hytt og pine! Men takk!
Mr.Garibaldi Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Jeg fikk det til... liten fillefeil som skapte NullPoineter i hytt og pine!Men takk! Hehe, kjenner det problemet. Bra at du fikk det til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå