RolfB Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Skal bytte batteriet på hovedkortet. Noe jeg må passe på??
Goophy Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Nei, det er nok ikke nødvendig mm. det er noe galt med hovedkortet. De batteriene holder en evighet. Har en PC fra 95/96 her som fortsatt har nesten fullt batteri. (Antar du mener CMOS-batteri).
RolfB Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 Jeg mener det 3volt flate batteriet som er på str med et kronestykke. Har hør noe om at bios kan bli ødelagt /slettet hvis man bytter selv.
Goophy Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Japp, det er CMOS-batteriet. Tar man det ut blir alle instillingene i BIOS borte, ikke noe farlig. Ingenting som blir ødelagt slettet (bortsett fra ting du har endret selv i BIOS).
RolfB Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 OK takker for svaret. pcn er 4 år gammel .Grunnen til bytte er at pc klokka går feil? Har endret en del i bios men husker ikke hva nå=)
Pels Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 (endret) Du mener vel tiden og ikke klokkefrekvensen? Er vel bare å stille inn riktig da. Hvis den ikke husker det så bør du skifte Endret 2. februar 2005 av Fur
RolfB Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 ____________________________________ QUOTE (flodhest @ 03/10/2004 : 20:19) Sitter naken jeg. *vifte med tissen*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå